וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דהן מאיים לעזוב את עירוני אשקלון

איתן נוח

18.4.2010 / 18:16

הבעלים הודיע כי יעזוב בגלל אי העברת תקציב מעיריית אשקלון. יו"ר הקבוצה, נמרודי: "לא יהיה כדורסל ללא תמיכתו"

קיץ קשה מצפה לעירוני אשקלון. הקבוצה הדרומית עומדת ככל הנראה בפני טלטלה גדולה בחודשים הקרובים, בשל רצונו של יוסי דהן, בעלי הקבוצה, לעזוב את המועדון. דהן שוקל את עתידו בקבוצה בשל אי העברת תקציבים שהובטחו למועדון מעיריית אשקלון. מדובר בסכום שמוערך ביותר מ-2 מיליון שקלים עבור שנת 2010, שהיה אמור לעבור בתחילת השנה האזרחית אך טרם הגיע. זו לא הפעם שמקרה שכזה קורה באשקלון ועתה רק נותר לראות האם בעיריית אשקלון יתעשתו והאם דהן עצמו ישנה את דעתו.

היום (ראשון) נשמע דהן החלטי מאוד: "בסוף העונה אני מתכוון לעזוב את הקבוצה וכל אחד ילך לדרכו. אני מאוכזב מאוד שהעירייה לא עומדת בהסכם. השקעתי מעל 4 מיליון שקל בסיפור הזה ואין לי כוונה לתמוך בעיריית אשקלון כלכלית. אני לא מתכוון להגיע למצב שאני אחראי לזה שהשחקנים לא מקבלים כסף, אז מבחינתי אני אסיים את העונה הזאת ואעזוב".

אבי נמרודי, יושב ראש הקבוצה, מסר בתגובה: "אפשר רק להצטער שסיבות של בירוקרטיה ופרוצדורה מונעות העברת התקציב לקבוצה וגורמות לאנשים כמו יוסי דהן לשקול לעזוב. אני מאוד מקווה שיוסי יישנה את דעתו כי הכדורסל באשקלון לא יהיה קיים ללא תמיכתו, ואת זה כנראה טרם הפנימו בעיריית אשקלון".

דהן הגיע לקבוצה לפני שנתיים וחצי אחרי שהקבוצה הייתה על סף פירוק בעקבות עזיבת הבעלים הקודמים, ידידיה רפפורט ואברהם פלדה. גם בקיץ האחרון עתידו של דהן לא היה בטוח בקבוצה, אך בתום מספר פגישות עם ראש העיר, חתמו הצדדים על חוזה ל-3 שנים. העונה הנוכחית עוברת על אשקלון עם הצלחה יחסית, כשהקבוצה הגיעה לחצי גמר גביע המדינה וכמו כן הבטיחה את המקום השישי לקראת הפלייאוף.

עיריית אשקלון שיחררה תגובה בנושא: "עיריית אשקלון פועלת על פי חוק ונהלים שמשרד הפנים מכתיב. לפני חודשיים קיבלה הקבוצה חלק מסך ההקצבה שמגיעה לה, בסדר גודל של 500 אלף שקל. עיריית אשקלון מתקצבת את עירוני אשקלון באחד התקציבים העירוניים הגבוהים בכל ליגת העל בכדורסל, ואנו מקווים כי יוסי דהן לא יעזוב. וועדת התמיכות אמורה להתכנס בשבועיים הקרובים ולאשר את התקציב. במועצת העיר הקרובה הוא יאושר בהתאם לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully