וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חוזים הוצעו לכיוואן, אבוקרט ואלקיים

בקבוצה ינסו להשאיר את השלושה, שמסיימים חוזה. חיפה תעמוד לדין. נטייה להחתים את אקקי מקוצ'בזה ופטריק דופלה

למרות האכזבה העמוקה בהפועל חיפה מהתוצאה אתמול (שבת) במשחק מול מכבי אחי נצרת, במועדון החלו כבר לתכנן את העונה הבאה. היום בצהריים הגיש הבעלים יואב כץ חוזים לשלוש עונות לשלושת שחקני הבית הישאם כיוואן, רן אבוקרט ועודד אלקיים. במועדון מקווים לראות את השלושה, שמסיימים את חוזיהם בקיץ הקרוב, חותמים על החוזה החדש ושומרים על הציביון המיוחד שקיים בחיפה, שכן מרבית הסגל מורכב משחקני הבית. יחד עם זאת, בקבוצה אושר לצוות המקצועי לנהל עוד משאים ומתנים עם שחקנים נוספים שמסיימים את חוזיהם בתום העונה.

בחיפה גם חושבים על שחקני רכש חדשים וכבר ביום שישי האחרון עקב ניצן שירזי במשחק של הפועל כפר סבא נגד עירוני בת ים אחרי חלוץ עירוני בת ים, אקקי מקוצ'בזה ואחרי הקשר פטריק דופלה מהפועל כפר סבא. בחיפה נוטים להחתים את השניים לעונה הבאה בנוסף לזרים שמשחקים כיום. אגב, כל המהלכים נעשים כמעט ללא התייעצות עם המאמן שלומי דורה, מה ששוב מעיד כי איננו נמצא בתוכניות לעונה הבאה.

אתמול התפרץ המאמן יחד עם עוד מספר אנשים לכר הדשא לאחר השער שהבקיע ירו בלו בדקה ה-92, שער שחשבו שהקנה להם ניצחון. אוהד של הקבוצה אף הוא נכנס למגרש, והפועל חיפה תועמד לדין על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully