וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן ואבוקסיס סיכמו לעונה נוספת בהפועל ת"א

באתר הרשמי של המועדון דווח כי השניים נפגשו עם הנהלת הקבוצה וסיכמו על המשך דרכם. גוטמן: "גאה לשרת את המועדון"

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על המשך עבודתם של המאמן אלי גוטמן ועוזרו, יוסי אבוקסיס, לעונה נוספת. לאחר שנפגשו עם הנהלת הקבוצה סיכמו השניים על המשך דרכם. "אני גאה להמשיך ולשרת מועדון בסדר גודל כהפועל תל אביב ומקווה שיחד עם ההנהלה, השחקנים וחבריי לצוות המקצועי נוביל את המועדון להישגים", אמר אלי גוטמן בתום הפגישה.

עוד קודם לכן, את הבוקר שלאחר הניצחון (0:1 על בני יהודה במחזור ה-31 בליגה), פתחו בהפועל תל אביב עם אנחת רווחה גדולה. בסיום המשחק אמש (שבת) הבחורים באדום לא התביישו וצעקו בחדר ההלבשה: "זה ניצחון של גברים", אבל ביום למחרת בקבוצה כבר ידעו היטב למי צריכות להיות מופנות התודות. "אניימה הציל לנו את העונה, ממש ככה. פשוט שוער ענק", אמר אחד האדומים והוסיף לקראת משחק העונה: "יש לנו בעיות בסגל למשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא, אבל הוכחנו כבר העונה שאנחנו לא פחות טובים מהם, אם לא יותר טובים. בניגוד למשחקים הקודמים, אנחנו מגיעים בטוחים ויודעים שאפשר לנצח בקרית אליעזר".

אם כבר בעיות בסגל, הרי שלמאמן אלי גוטמן כאב ראש לא קטן לקראת מכבי חיפה ביום שני הבא במחזור ה-32. דדי בן דיין, שמתח את שריר הירך במשחק, לא התאמן הבוקר וביום רביעי אמור לעבור בדיקת אולטראסאונד שתכריע האם יהיה כשיר למשחק. כרגע, בהפועל מנסים לא להתנבא בקשר לכשירותו של המגן ומחכים לתוצאת הבדיקה שלאחריה יהיו חכמים יותר. בכל מקרה, אם בן דיין יחמיץ את המשחק בחיפה, מי שיתפוס את מקומו הוא גל שיש, שכבר הוכיח העונה יכולת טובה, כשהחליף את בן דיין למספר שבועות.

אם למגן השמאלי יש מחליף ודאי, את זה קשה לומר על מי שאמור להחליף את הקשר זוראב מנטשאשווילי, שהורחק באדום וייעדר. גוטמן מתלבט כרגע בין הכללתו של דניאל דה רידר, שהצטיין במשחק, לשי אבוטבול, שלא נמצא בכושר מאז חזר מהפציעה. כרגע נראה כי גוטמן יעדיף את דה רידר בשל יכולתו ויסיט את ערן זהבי לעמדת הקשר האחורי, כפי שעשה בחלק מהמשחק אמש. עם זאת, לא מן הנמנע שגוטמן ינסה לא לשבור את התבנית הקבועה בה משחקת הפועל לאורך העונה עם שני קשרים אחוריים קלאסיים ולכן אופציית אבוטבול נשקלת בכובד ראש.

שני שינויים נוספים שעשוי גוטמן לערוך הם החזרתם של דני בונדר ומהראן לאלה להרכב. ברוב המשחקים בהם גוטמן היה זקוק להגנה חזקה, הועדף בונדר על פניו של עמרי קנדה, ולכן הסבירות שבונדר יפתח גבוהה יותר. לגבי לאלה, ששוב לא שיחק אתמול, הרבה בגלל הכרטיס האדום שספג מנטשאשווילי, קיים סיכוי גבוה שהוא ישוב להרכב, זאת מכיוון שגוטמן אינו מרוצה מבויאן ורוצ'ינה. כזכור, החלוץ הקרואטי הוחלף אמש כבר בסביבות הדקה ה-30 בגלל יכולתו הדלה, ובלי קשר לאדום שספג באותן הזמן מנטשאשווילי. לפיכך, כרגע קיימת עדיפות ללאלה. אפשרות נוספת, היא שבמקרה וזהבי יועדף כקשר האחורי, גוטמן יעלה עם שכטר כחלוץ בודד וקנדה יוסט לעמדת הקשר.

יממה לאחר הניצחון, שהושג ברובו ב-10 שחקנים, ערכו היום האדומים אימון קל בלבד. שחקני הקבוצה יקבלו מנוחה עד יום רביעי ואז ישובו לאימונים ויחלו למעשה את ההכנות למשחק העונה.

עדכון ראשון: 12:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully