וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתנחמת בעליית המחירים בשוק

דור בלך

18.4.2010 / 12:20

בקבוצה מעריכים כי יוכלו למכור את ברק יצחקי בשלושה מיליון דולר לפחות, ובכך יהיו מסוגלים להתקיים גם ללא ספונסר בכיר

לאחר ההפסד למכבי תל אביב אמש (שבת) וההבנה שהעונה למעשה נגמרה, בבית"ר ירושלים התחילו רשמית בעונת המלפפונים ויודעים כי השנה הם על תקן מוכרים בלבד. עם זאת, בבית"ר אופטימים נוכח עליית מחירי השוק עקב כניסתו של מיטש גולדהאר למכבי תל אביב, ובטוחים כי במחירים הנוכחים יוכלו להתקיים גם ללא ספונסר כמו גומא אגייאר, אפילו אם ימכרו שחקן בכיר אחד בלבד ולא יותר.

"אם בשנה שעברה היינו במצב כזה, היינו צריכים למכור שלושה שחקנים בכירים לפחות, עכשיו, כשהמחירים רק עולים ועולים אפילו שחקן אחד יספיק לנו", הסביר גורם במועדון. בקבוצה מעריכים כי כבר בימים הקרובים יתחילו לזרום לכיוונם הצעות רשמיות על ברק יצחקי, עידן ורד, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, והחלו לחשב כדאיות מכירת כל שחקן, על אף שהם מעדיפים למצות קודם את חיפוש הספונסר או הבעלים.

"אם בינואר הפועל הציעו לנו על חצי כרטיס של ברק יצחקי מיליון דולר, עכשיו אנחנו יכולים למכור אותו בשלושה מיליון דולר לפחות", מעריכים בבית"ר. אותם שלושה מיליון דולר, בתוספת לעלות שכרו של יצחקי (כשלושה מיליון שקלים בשנה), יחסכו לבית"ר מעל ל-12 מיליון שקל ולמעשה יאפשרו לה להמשיך עונה נוספת ללא ספונסר או בעלים, תוך השארת יתר הסגל. בקבוצה אף מעריכים כי יוכלו למכור את יצחקי בסכום זהה או גבוה יותר גם לאירופה.

הקבוצה אמנם איבדה סיכוי ממשי לסיים במקום השלישי, אך במקרה והפועל תל אביב תזכה בגביע המדינה, גם המקום הרביעי יוביל להשתתפות בליגה האירופאית, ולכן בבית"ר ממשיכים בניסיון להשיג רישיון לשחק במפעלי אופ"א ומנסים להתגבר על מספר מכשולים בדרך. למרות זאת, ועל אף המשחק החשוב אמש על המקום השלישי, יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין לא נכח במשחק ויצא לחופשה פרטית עם משפחתו בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully