וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: "אם נשחק על תיקו, נפסיד"

18.4.2010 / 10:29

שחקנים במכבי חיפה מאמינים שהקבוצה חייבת לכוון לניצחון במשחק העונה נגד הפועל תל אביב במחזור הבא. פיטר מסיללה לחבריו לקבוצה: "זאת העונה האחרונה. יש לי הצעה מאנגליה". בוקולי אמור לעזוב איתו. חיפה מחכה לתשובה מבני יהודה לגבי עטר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, סיפר השבוע לחבריו בקבוצה כי הוא יעזוב את המועדון בעונה הבאה, כנראה לאנגליה. "זאת העונה האחרונה, יש לי הצעה מאנגליה ואני מתכוון ללכת", אמר מסיללה.

ככל הידוע, סוכנו בודק עבורו מספר אופציות בליגה הבכירה וההערכה היא שהשחקן יעזוב בתום העונה. ההערכה היא שלפחות אחד מבין שני הקשרים, ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי, יעזבו איתו. לגבי בוקולי, שמבוקש במכבי תל אביב ובעוד מספר קבוצות - השחקן אמור לבקש בקרוב לעזוב את הקבוצה גם אם לא ישוחרר. מסיללה, אגב, ספג את הכרטיס הצהוב השמיני שלו העונה. כרטיס צהוב נוסף יגרום להרחקתו למשחק אחד. גם קולמה וולדימיר דבאלישווילי יספגו עונש הרחקה אם יספגו צהוב נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פיטר מסיללה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יפער חור גדול בעמדת המגן השמאלי אם ילך. פיטר מסיללה/ברני ארדוב

שחקן בקבוצה: "לא נשחק על תיקו נגד הפועל"

השער שכבש אתמול ולדימיר דבאלישווילי בניצחון 1:3 על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל העלה מחדש את מניותיו בנוגע לעונה הבאה. החלוץ הקדים השבוע לאימונים כדי להתאמן בחדר הכושר ואלישע לוי עשוי להשאירו בסופו של דבר. בימים הקרובים אמור הצוות המקצועי והניהולי ליצור תכנית עבודה מסודרת. בינתיים, לוי משוחח מדי פעם עם אלון חרזי, שאמור לצאת עד סוף החודש כדי לצפות בשחקנים בחו"ל.

אתמול, לאחר הניצחון על אשדוד, נאמר על המאמן: "הוא פגע בול בהרכב שהעלה. הוא חזר לשיטה הישנה שבה שלומי ארבייטמן עולה מהספסל ומנצח משחקים. הוא ידע לזהות היטב את הרעב של בוקולי". יניב קטן, שביקש להתחלף אתמול, סובל מכאבי גב, דבר שיטופל באופן אינטנסיבי יותר רק בסוף העונה.

דווקא יחס השערים היה לאחד הנושאים המרכזיים עליהם שוחחו השחקנים עוד לפני המשחק. הפער בין מכבי חיפה להפועל תל אביב כרגע עומד על שער אחד בלבד לזכות האדומים. ניצחון של חיפה בשבוע הבא, יספיק לה כדי לזכות באליפות, כששלושה מחזורים לסיום היא תוביל בפער של שש נקודות.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "לא נשחק על תיקו מול הפועל, אנחנו צריכים לנצח במשחק הזה כדי להבטיח את האליפות. ברור שתיקו ישרת אותנו, אבל אם נשחק על זה נפסיד והפסד יכול לקלקל עונה שלמה. הפרש השערים חשוב מאוד, חבל שספגנו אתמול שער שטותי".

זגורי יתבקש להישאר עוד עונה

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שהציג אתמול עלי עוסמאן, שלא יוכל לשחק נגד הפועל תל אביב וסבורים שלולא ההרחקה, הוא היה פותח בהרכב במשחק העונה ואילו המגן הימני אייל משומר היה זוכה למנוחה. גם ישראל זגורי הצעיר, שמבוקש במספר קבוצות בליגת העל לעונה הבאה, הרשים וייתכן שיתבקש להישאר במועדון עונה נוספת.

למרות ירידה מסוימת ביכולתו, בחיפה טוענים כי ההחלטה לרכוש את אלירן עטר בעונה הבאה היא סופית וכל שנותר הוא לשמוע האם חזי מגן ומשה דמאיו ישחררו אותו. גורם בכיר במועדון אמר: "אנחנו מאוד רוצים אותו, תהיה לנו את האופציה הראשונה לרכוש אותו אם הוא יימכר". כזכור, בני יהודה העניקה זכות ראשונים לחיפה על עטר ושיחה בעניין נערכה בין המנכ"לים של שני המועדונים, איתמר צ'יזיק ודמאיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully