וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא יודע אם לשחק על תיקו זה טוב"

17.4.2010 / 23:16

אחרי הניצחון על אשדוד, מאמן מכבי חיפה מתחיל לחשוב על הפועל ת"א בשבוע הבא. בוקולי צפוי לעזוב למרות השער שכבש

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי חיפה יכולים להיות מרוצים. כל מי שדיבר על משבר בקרית אליעזר, קיבל 1:3 מרשים של הירוקים על מ.ס. אשדוד בפתיחת הפלייאוף, ושבוע לפני משחק העונה נגד הפועל תל אביב, הפער של חיפה בצמרת נותר על שלוש נקודות. אלישע לוי שוב פגע בול בהרכב, כשהחליט לפתוח עם גוסטבו בוקולי וולדימיר דבאלישווילי, כששניהם כבשו. שלומי ארבייטמן, שפתח על הספסל, כבש גם הוא בתוספת הזמן, וכעת אפשר להגיד שהכל מוכן להתמודדות מול האדומים.

אלישע לוי: "יש עומק וזה חשוב"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, נשאל אם הוא המנצח הגדול של המשחק, ואמר: "אני המנצח? נגד בני יהודה עשיתי חילוף טוב, אבל בשבוע שעבר עשיתי תיקו ושאלו אילו חילופים אני מבצע. אני חש את השחקנים, מי שצריך משחק. בזמנים כאלה מה שחשוב עבור הקבוצה זה לא המספרים, אלא חשוב לנצח, וזה מה שאנחנו עושים".

לוי נשאל גם על המירוץ הצמוד מול הפועל תל אביב, ואמר: "נאבק עד הסוף. אנחנו מנסים לשמור על היתרון שלנו ונעשה הכל כדי להגיע מוכנים נגד הפועל תל אביב. כל משחק מתפתח בצורה שונה, אבל מה שקובע זו התוצאה. צריך להמשיך ולשמור על היתרון שלנו עד סוף הפלייאוף".

על המאצ' אפ הצפוי ביום שני הבא, אמר: "יש לנו יתרון על הפועל תל אביב. אני לא יודע אם לשחק על תיקו זה טוב, אבל זה עניין של סגנון. כל שבוע אנחנו נאלצים להתמודד בלי שחקן כזה או אחר, פעם טשיירה, פעם משומר ופעם גולסה. יש עומק וזה חשוב. בוקולי פתח והיה טוב, זה הזמן של כולנו ובכלל לא חשוב מי משחק".

בחיפה ציינו בסיום המשחק שהשער השלישי של ארבייטמן חשוב למאבק מול הפועל תל אביב, מכיוון שהקבוצה מחזיקה ביחס שערים נחות בשער אחד מאשר היריבה וגם הפסד בשבוע הבא לא יסגור את סיפור האליפות. שביעות רצון הייתה מולדימיר דבאלישווילי, שהשבוע הקדים לאימונים על מנת לעבוד בחדר כוח, ואמר לחבריו: "אעשה הכל כדי להישאר בקבוצה". בקבוצה אמרו: "הוא הבקיע שער מדהים וחשוב שהוא יחזור לעצמו לקראת השלבים המכריעים של מאבק האליפות".

הסיפור המרכזי של המשחק היה דווקא בוקולי, שכזכור כבר לפני שבועיים פורסם כי השחקן בדרך לעזוב את חיפה, כשמכבי תל אביב היא אחת המועמדות לקלוט אותו. למרות השער שהבקיע, בחיפה מעריכים כי השחקן יעזוב בתום העונה. בוקולי מעדיף לעזוב לקבוצה גדולה, אך כל האפשרויות כרגע פתוחות. כפי שכבר פורסם, גם אם בוקולי לא ישוחרר, הוא עשוי לבקש להשתחרר ביוזמתו אם יקבל הצעה טובה מקבוצה אחרת שבה יוכל לבוא לידי ביטוי יותר. גם הקשר ג'ון קולמה עשוי לקבל הודעה שהוא עוזב בתום העונה.

שחקנים בקבוצה העידו ששלומי ארבייטמן נראה עצבני אחרי שקיבל את ההודעה שהוא לא פתח במשחק, אך הוא לא הגיב בקיצוניות לעניין. כמו כן מתברר כי עוד לפני המשחק שחקני הקבוצה דיברו בחדר ההלבשה על המשחק נגד הפועל תל אביב ואמרו: "היום צריך לעלות כדי לנצח, אבל בשבוע הבא זו מלחמת עולם. זה משחק יותר משמעותי מאשר היה מולם בעונה שעברה". בשבוע הבא, אייל משומר יחזור להרכב על חשבון עלי עוסמאן המוצהב. בחיפה עורכים מעקב אחרי מצבו הרפואי של משומר ולא יקשו עליו על מנת שיהיה כשיר לחלוטין למשחק.

גוסטבו בוקולי, שדובר כמי שישקול את עתידו בסיום העונה בשל מיעוט הדקות שקיבל לאחרונה, פתח בהרכב וכאמור החזיר בשער. "תמיד הייתי פה, שיחקתי ונתתי הכל כמו תמיד", אמר הקשר. "גוסטבו לא חשוב, מה שחשוב זה מכבי חיפה. זה היה ניצחון חשוב ואנחנו עם הפנים קדימה - אנחנו מגיעים עם יתרון למשחק נגד הפועל תל אביב. מכבי חיפה צריכה להסתכל רק על עצמה ואסור לנו להסתכל על אחרים. הכדור בידיים שלנו ונצטרך לנצל את היתרון שיש לנו כדי לשמור על הפער. חשוב שהקבוצה ניצחה, אבל עכשיו צריך לשכוח מזה ולהסתכל קדימה".

אשדוד: קינגווה סיים את העונה

כנגד אשדוד הועברה ביקורת על ההחלטה לפתוח בהרכב ללא דימיטאר מקרייב ומשה אוחיון, שני שחקני מפתח שעלו מהספסל בתחילת המחצית השנייה. מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. בחלק ההתקפי לא עשינו מה שצריך. חיפה לא הגיעה כמעט להזדמנויות, פרט לאחת או שתיים במחצית הראשונה, אבל נרדמנו בשמירה וקיבלנו שער דקה לפני המחצית. קשה להתמודד כשאתה מקבל גול בשלב הזה ודקה בתוך המחצית השנייה. זה גמר את הסיפור. אנחנו נמשיך הלאה וננסה לתפוס את המקום הרביעי, שכנראה יוביל לאירופה".

בנוגע לביקורת על ההרכב החלקי של קבוצתו, אמר מזרחי: "אני עובד באשדוד, ולא מגיב לטענות של קבוצות אחרות. השחקנים שלי היו פצועים ולכן לא עלו לשחק. אנחנו עושים את מה שהרופא שלנו מייעץ לנו לעשות ואת מה שנכון למ.ס. אשדוד. רק שתדע שסטפן קינגווה עלה עם פציעה ואחרי המשחק הזה הוא גמר את העונה בגלל שיש לו קרע בשריר הירך האחורי, אז אולי רצו שגם השחקנים האחרים יגמרו את העונה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully