וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל פ"ת תעכב את המשכורות לשחקנים

17.4.2010 / 21:49

הלחץ במלאבס בשיאו אחרי הנפילה למקום ה-14, שחקן בקבוצה: "זה לא הזמן ללכת נגדנו". צרפתי עשוי לבקש לעזוב

הפועל פתח תקוה נשרה הערב (שבת) למקום ה-14 בטבלה, המוביל למשחקי המבחן על ההישרדות בליגת העל מול הקבוצה שתסיים במקום השלישי בליגה הלאומית, אחרי הפסד ביתי 2:1 להפועל עכו. שחקניו של אלי מחפוד לא הפסידו בתשעת משחקי הבית האחרונים שלהם, אבל דווקא בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון הם ספגו פעמיים במחצית השנייה, מרגלי אבודו אוקוצ'ה (56) ואיציק כהן (80), לפני שגיא צרפתי שעלה כמחליף צימק בתוספת הזמן.

בסיום המשחק נכנס מנהל הקבוצה, עופר צברי, לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני מצטער להודיע לכם, אבל ביקשו ממני להודיע שבינתיים אתם לא מקבלים משכורות". שחקן בקבוצה אמר בתגובה: "הופתענו מההחלטה, דווקא בזמן כזה לא צריך ללכת נגד שחקנים".

בקבוצה זעמו על העובדה ששני השערים שספגו היו מהגבהות לרחבה אחרי כדורים נייחים ואמרו: "מחפוד הזהיר את השחקנים מהמצבים הנייחים באסיפה ביום שישי, אבל כנראה שזה לא עזר". שחקן בקבוצה הוסיף: "קשה מאוד לעצור את עכו במצבים נייחים, אבל במשחק חשוב כזה היינו צריכים לדעת להילחם ולשחק בשביל הנקודות. הקשר גיא צרפתי עשוי לבקש לעזוב בסיום העונה, אם המצב הנוכחי יימשך, למרות שלפתח תקוה יש אופציה להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully