וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל עלתה דרג באליפות אירופה

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

17.4.2010 / 20:59

הישג היסטורי לישראלים, שעלו לדרג 3B, לאחר שהביסו בצורה משכנעת את יוון 0:39. מאמן יוון מאניה: "אתם יכולים להתקדם"

נבחרת ישראל בראגבי הביסה היום את יון בתוצאה 0:39 והבטיחה עליה מדרג C3 לדרג B3, החמישי, באליפות אירופה. לאחר רבע שעה מהוססת, היה זה שוב הקפטן הצעיר נמרוד קפלן שהניח את הטריי הראשון. מאותו הרגע בכל מקום אליו הגיע שחקן יווני היו שלושה ישראלים. אם עד הדקה ה-29 היתה ליוונים תקוה לחזור למשחק, הרי שאז השיג מתן ברוש את הטריי השני. הטריי השלישי הושג שבע דקות אחר כך על ידי מודי רדשקוביץ והיה היחיד במחצית שהומר על ידי אמיר בויטלר. דקה לסיום הניח עמית קקון את הטריי שהוריד את ישראל להפסקה ביתרון 0:22.

בדקה הראשונה של המחצית השניה הניח גלעד גולדשטיין טריי נוסף, אותו בויטלר המיר. בדקה ה-50 נפצע המתאזרח הצרפתי ג'ולאין מאפי, ובמקומו נכנס מישה אלי. לאחר יציאתו של מיקלה ג'ורגו הסקראם היוני נחלש, ושלוש דקות לסיום הצליחו החלוצים הישראלים לדחוף אותו עד מעבר לקו הטריי היווני על מנת שנמרוד קפלן יוכל להניח את הטריי. בויטלר העביר את ההמרה למרות זוית קשה וקבע את תוצאת הסיום.

"אני שמח שעל אף כל הקשיים שעמדו בדרכנו, ישראל נוחלת הצלחות מהסוג הזה בענפים בהם הצלחה היא לא מובנת מאליה", אמר אריק קפלן, יו"ר איל"ת, התאחדות הספורט הלא-אולימפי. "חובת ההוכחה מעתה עלינו מאחר והרמה בה אנו משחקים ונבחנים תהיה גבוהה יותר".

אוליביה מאניה, מגדולי שחקני צרפת בשני העשורים האחרונים והמאמן המפסיד היום, סיכם: "הגיע לכם לנצח. היה משחק קשוח, ניסינו לעשות דברים, אבל הייתם הרבה יותר טובים ופשוט לא יכולנו. יש לכם קבוצה שיכולה להתקדם עוד הרבה הלאה".

טריי:

15', 77' – נמרוד קפלן

29' – מתן ברוש

36' – מודי רדשקוביץ

39' – עמית קקון

41' – גלעד גולדשטיין

המרה:

36', 41', 77' - אמיר בויטלר

עונשין:

52' - אמיר בויטלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully