וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידור: "זו מכבי האמיתית"

דור בלך

17.4.2010 / 17:42

יובל אבידור נהנה מה-0:3 של מכבי ת"א על בית"ר, ויודע: "ככה היינו צריכים לשחק כל העונה". אמסלם: "המקום השלישי רחוק"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הצגה גדולה העניקה מכבי תל אביב לאוהדיה היום (שבת). הצהובים של אבי נמני דרסו את בית"ר ירושלים 0:3 במשחק בו שלטו מהשניה הראשונה (או, למעשה, השניה ה-17) ועד הסיום, ועל הדרך התקרבו להבטחת המקום השלישי בטבלה. בית"ר, מנגד, כבר לא ממש יכולה לראות את בלומפילד, כאשר היום היא נחלה באצטדיון ביפו את הפסדה השלישי תוך שבוע בלבד. כעת, תקווה מחזיקת הגביע היוצאת שמכבי חיפה תזכה באליפות והפועל תל אביב בגביע אם ברצונה לשחק באירופה בעונה הבאה.

נמני: "שמעתי שהקהל רוצה את הדרבי"

"זה לא היה משחק קל, אבל אני שמח שהצלחנו לגרום לו להיראות ככה", אמר מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, בתום המשחק. "קשה לנצח שני משחקים ברצף מול אותה קבוצה אבל עשינו את זה ובצורה משכנעת. בית"ר קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים מעולים, וזה שהצלחנו לנצח אותם שלוש פעמים העונה אומר הרבה. שמעתי את הקהל שרוצה את הדרבי כדי לתקן את הרושם מהדרבים הקודמים, ואני רוצה בדיוק מה שהקהל רוצה - אבל כל דבר בעיתו", אמר נמני. "קודם כל יש לנו משחק חשוב מול בני יהודה שישפיע רבות על המטרה העיקרית שלנו - לסיים במקום השלישי, ואז נתפנה לטפל בדרבי".

יובל אבידור, שפתח בהרכב והשיב למאמנו עם השער השני של הצהובים במשחק, הוסיף: "זאת מכבי האמיתית וזו היכולת שהיינו צריכים להציג כל העונה, חבל שלא הצלחנו לשמור עליה לאורך העונה אבל זה מאחורינו עכשיו. חבל שגם לא הצלחנו לנצח את בית"ר בגביע, אבל לא הייתי מחליף את הנצחונות בליגה בניצחון בגביע המדינה. מה שהיה היה ומה שחשוב זה העתיד. שוב נאלצנו להתמודד עם עשרה שחקנים בלבד, ושוב עשינו זאת בצורה טובה".

בנאדו: "נותר לנו רק להגן על הכבוד"

מנגד, התקופה הרעה של בית"ר ירושלים נמשכת, ואת זה יודע גם מאמן הקבוצה, דוד אמסלם. "עבר עלינו שבוע קשה, בו גם הודחנו מהגביע וגם הפכנו את המקום השלישי לכמעט בלתי ניתן להשגה. חבל שזה נראה ככה ושלא הצלחנו להתאושש אחרי כל הפסד, אבל אין מה לעשות. אנחנו לא נלך לים כי אנחנו מקצוענים וצריכים לכבד את המקצוע שלנו. מי שמזלזל רק בגלל שנגמרו לו המטרות, הוא לא ספורטאי אמיתי".

אריק בנאדו הוסיף: "אמרתי כבר לפני השבוע הזה שהמשחקים מול מכבי חשובים יותר ממשחק הגביע נגד הפועל כי המקום השלישי היה חשוב לנו, לצערי לא הצלחנו לנצח לא פה ולא פה, וכל מה שנשאר לנו זה להגן על הכבוד שלנו עד סוף העונה. יש לנו עוד משחקים קשים ויוקרתיים ואנחנו צרכים להראות בהם מה אנחנו שווים, אפילו שנגמרו לנו המטרות העונה. הטעם שיישאר לנו מהעונה הזאת ישפיע גם על תחילת העונה הבאה". בנאדו, שספג צהוב חמישי במשחק הגביע, לא יוכל לשחק מול אשדוד בשבוע הבא, וכך גם אלירן דנין שהורחק היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully