וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי נתניה: שמעון הרוש ננזף, ויפתח

המגן, שסולק מאימון באמצע השבוע, ישחק נגד קבוצתו של עטר (19:00). ה"בונוס" של קאלה אחרי השער שכבש: ירידה לספסל

הפועל באר שבע ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי נתניה (מוצ"ש, 19:00) בווסרמיל. המשחק הזה יפתח את סדרת שלושת משחקי הפלייאוף. עד כמה גבוהה רמת הדריכות בבאר שבע לקראת העימות? "המשחק הזה מיותר, לאף אחד לא אכפת באמת מה תהיה התוצאה. הפועל באר שבע צריכה להתכונן לעונה הבאה", השיבו שחקנים בקבוצה.

המגן שמעון הרוש שננזף השבוע על ידי המאמן ויקו חדד, יפתח בהרכב על חשבונו של אופיר דוידזאדה, שירד לחזק את קבוצת הנוער בדרבי. בבאר שבע שקלו להשעות או לספסל את הרוש, אבל אין מגן שמאלי אחר שימלא את מקומו. סיראז' נאסר שהעונה עושה התקדמות יפתח בהרכב. טברטקו קאלה יזכה למנוחה ויפתח על הספסל, לאחר שהוא המשיך לטעון שהוא סובל מכאבים בכתף. הקשר משה אסולין ייעדר וכמוהו גם החלוץ ליאור אסולין שחזר להתאמן בלי כדור אבל לא כשיר למשחק ויהיה כשיר רק לעונה הבאה.

הרכב משוער: דור דוידי; אביתר אילוז, דנילו מוריירה (ראיין אדלי), ויליאם סוארס (דנילו מוריירה), שמעון הרוש; אייל שן, מאור מליקסון, דוד רביבו, סיראז' נאסר; אוהד קדוסי, ברק בדש (חנן פדידה).

דגני: :חשוב לעזור למועדון לקראת העונה הבאה"

לאחר שהבטיחה ברגע האחרון את מקומה בפלייאוף האמצעי, תהנה מכבי נתניה מפירות ההצלחה ותוכל להמשיך בשילוב הצעירים לקראת העונה הבאה, בה ככל הנראה תיאלץ להסתדר עם תקציב צנוע מאוד. נתניה תסתמך בעונה הבאה על סגל שיבנה מהכנסות בלבד, וללא מרבית שחקני המפתח שלה מהשנה, ומשחקה נגד הפועל באר שבע מאפשר למאמן ראובן עטר להריץ את השחקנים לקראת העתיד. "יש לנו עכשיו שלושה משחקים חשובים" אמר בלם הקבוצה אוראל דגני, שאמור להיות אחד מעוגני הקבוצה בשנה הבאה. "ככל שנצליח בהם נעזור למועדון בעונה הבאה. אחרי המשחקים האלה נוכל ללכת לים. אנחנו לא נרד ליגה, אבל חשוב לעזור למועדון לקראת העונה הבאה".

דגני, שקיבל הזדמנות ראשונה מלותר מתיאוס בעונה שעברה, הפך כבר העונה לשחקן הרכב חשוב במערך של נתניה, מה שיתרום לקבוצה הצעירה בשנה הבאה. "ראובן נתן לי צ'אנס והאמין בי ואני מאוד שמח ששיחקתי הרבה העונה והתקדמתי", הודה הבלם למאמנו הנוכחי. "אני מקווה לעשות זאת גם בשנה הבאה. השנה שותפו הרבה שחקנים מהנוער והרבה שחקנים התקדמו. אני מאמין שבשנה הבאה נמשיך לעשות עונה טובה עם סגל של צעירים".

בנתיים תתמקד נתניה במשחק מול הפועל ב"ש מחר, ותנסה לנצח אותה לראשונה העונה. עטר ימשיך עם מגמת שיתוך הצעירים כשגל גניש ופיראס מוגרבי ישובו להרכב. אלמוג כהן הפצוע יחמיץ את המשחק וליאוניד קרופניק יפתח במקומו כקשר אחורי.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, ליאוניד קרופניק, שניר גואטה, גל גניש, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, פיראס מוגרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully