וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הפועל עכו: מתחילים מההגנה

אלי מחפוד ביקש משחקניו להיזהר מהמצבים הנייחים של היריבה, הוכנבוים דרש מאלו שלו להגן כראוי לאורך 90 דקות

"המשחק מול עכו זה משחק העונה, אם ננצח 90 אחוז שנישאר בליגה". כך אמר מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד לשחקניו לקראת המפגש מחר (שבת, 19:00) מול הקבוצה של ירון הוכנבוים. מחפוד הזהיר את שחקניו ממצבים נייחים והשחקנים תורגלו בהתאם ואמרו: "זאת השיטה שלהם. כל העונה הם אוגרים נקודות מהגבהות לרחבה עם הרבה שחקנים שמצטרפים. נצטרך להיזהר מהם. עכו היא אולי קבוצת התחתית הכי מסוכנת".

למרות שאוסטין אג'ידה מתאושש מהפציעה שלו, יוסי שקל שמגלה יכולת מצוינת יפתח בשער. העובדה שמחיר הכרטיסים במכירה המוקדמת היה נמוך מאוד (20 שקלים לכרטיס), אמורה לגייס מאות אוהדים נוספים. סאלם אבו סיאם שחזר להתאמן ביום רביעי כשיר ויפתח בצד שמאל של ההגנה, כשג'ונתן אסוס ועידן סרור אמורים לפתוח בקישור האחורי. המאמן מתלבט לגבי שניים מתוך שלושת השחקנים הבאים: שגיב כהן, ראובן עובד וגיא צרפתי. אברהים בסיט ועוסמן בשירו יפתחו בחוד, כשאלנתן סלמי שוב אמור לפתוח על הספסל. שחקנים הביעו תמיהה על המהלך משום שכפי שפורסם, בשירו לא אמור להמשיך בעונה הבאה.

בעקבות הדברים, סלמי אמור לבקש לעזוב למרות האופציה שיש לפתח תקוה בחוזה שלו, שמאפשרת להם להמשיך את ההתקשרות. סלמי, אם ישתחרר, יהיה שחקן חופשי בעונה הבאה.
בקובצה אמורים להמשיך בשבוע הקרוב את המשא ומתן עם ג'וניור ויסה ורודי חדד. ההערכה היא שלפחות אחד מהם יגיע למלאבס בעונה הבאה.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי (שגיב כהן), עידן סרור, ראובן עובד (גיא צרפתי); אברהים בסיט, עוסמאן בשירו.

עכו: שלושה שינויים בהרכב

למרות המאבקים הקשים הצפויים בפלייאוף התחתון, על הפועל עכו עבר שבוע באווירה טובה. השחקנים שלמעשה הבינו כבר לאורך כל העונה שקבוצתם תהיה חלק ממאבקי ההישרדות, מרגישים מוכנים כבר זמן רב לפלייאוף התחתון ובקבוצה מאמינים שבכך טמון גם יתרון.

כחלק מהמסורת של הקבוצה בכל תום סיבוב, גם היום הגיע היו"ר, ציון ויצמן, לאסיפת הקבוצה ואמר לשחקנים: "בסיבוב הראשון הצגנו כדורגל הרבה יותר טוב מהסיבוב השני. אני מקווה שכבר מחר תחזרו לאותה יכולת שאפיינה אותנו בסיבוב הראשון". לאחר מכן התייחס המאמן, ירון הוכנבוים, למשחק באורווה: "קבוצה תחתית לא יכולה להרשות לעצמה לספוג כל כך הרבה שערים. אני מצפה שמחר ההגנה תתחיל בשחקני ההתקפה ושכולם יהיו מחויבים בצד ההגנתי לאורך כל המשחק".

הוכנבוים מתכנן שלושה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח במשחק האחרון מול הפועל באר שבע. רועי דיין יחזור להרכב על חשבונו של בן מרטין בהתקפת הקבוצה. בקישור ליעד אלמליח יחזור במקומו של ג'וני טננבוים ואילו בהגנה יתפוס רון בן נחום את עמדת המגן הימני במקומו של ליאור ראובן.

הרכב משוער: דודו גורש, רון בן נחום, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, שחר סימנטוב, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully