וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-אחי נצרת: יש לאן לברוח

גרגורי מאמין שאפשר לצמצם את הפער ויעלה הרכב התקפי (ש', 17:00, ספורט1), דורה ביקש משחקניו מחויבות כמו בדרבי

כשהיא מסתגלת לחייה החדשים כקבוצת תחתית, ערכה היום (שישי) הפועל חיפה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול אחי נצרת מחר (17:00, ספורט1) בפתיחת הפלייאוף התחתון. בחיפה ניסו להחדיר השבוע לשחקנים את התחושה כי נגמרו ימי החסד והקבוצה חייבת לשחק כקבוצה תחתית אמיתית, עם לחימה והקרבה.

הבעלים, יואב כץ, שנחת הבוקר בישראל, הגיע משדה התעופה היישר לאימון, נכח בו כל אורכו וניסה לעודד את השחקנים לקראת מחר. "הדברים תלויים רק בכם", אמר הבעלים באסיפת הקבוצה. אל הקריאות של כץ הצטרפו גם ניצן שירזי ושלומי דורה, שביקשו מהשחקנים להראות את אותה מחויבות שהראו בדרבי. "אני כבר הייתי במאבקי תחתית וזה מקום שאף אחד לא רוצה להגיע אליו", אמר אוהד כהן בתום האסיפה. "בוא ננצח את המשחקים הקרובים ונבטיח את ההישארות שלנו בליגה".

מלבד שי סיבוני, שערך אימון קל בלבד, כל סגל השחקנים יעמוד לרשותו של דורה מחר, כולל יוסי דורה שחזר לאחר פציעה ממושכת. לגבי ההרכב נראה כי דורה לא מתכנן שינויים מהרכב שפתח בדרבי. המשמעות היא שחי בן לולו שחזר מהפציעה, לא יפתח ועודד אלקיים ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן הימני.

הרכב משוער: אוהד כהן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, רן אבוקרט, ערן לוי, אמיר אבו ניל, ירו בלו.

אחי נצרת: כיאל וחמד ביחד בחוד

כשרק ארבע נקודות מפרידות ביניהן לאחר הקיצוץ, תנסה אחי נצרת לנצח מחר (שבת, 17:00, ספורט1) את הפועל חיפה ולעשות צעד גדול בדרך להישארות בליגה. המאמן ג'ון גרגורי, שסיפר בשבוע שעבר כי הוא בטוח ביכולתה של קבוצתו להישאר בליגה ובכך שתוכל להוציא כמעט את מלוא הנקודות בפלייאוף התחתון, ביקש משחקניו לא לתת יותר מדי כבוד להפועל חיפה על אף שהם קבוצה טובה ולא להסתפק בדבר פחות מניצחון.

גם צורת המשחק של המנג'ר הבריטי צפויה להיות נחושה יותר כשיוותר על שיטת שלושת הבלמים ויעלה במערך התקפי יותר על מנת להכריע את המשחק. במקומו של הבלם השלישי יעלה חלוץ שני לצד תומר חמד - לוהאב כיאל. גרגורי יאלץ להסתדר גם ללא איסמעיל עמאר שהורחק בדרבי המגזר בשבוע שעבר ומתכנן הפתעה נוספת כשבמקום המגן המחליף אסף בראון, יהיה זה דווקא מור דהאן שיפתח כמגן ימני - לראשונה בקריירה המקצוענית שלו. פרט לכך לא צפוי לערוך גרגורי, שביקש משחקניו לנסות ולכבוש שער מהיר, שינויים נוספים בהרכב.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, מור דהאן, אנדרסון ווסט, מרק גורמן, מג'ד יונס, מוחמד עומרייה, שלומי חנוכה, גיא דיין, יניב לוזון, לוהאב כיאל, תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully