וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-מכבי פ"ת: ההנהלה בנתק מהשחקנים

שחקני מכבי פ"ת מופתעים מההנהלה. יבריץ' יפתח בשער: "עדיף לו שיהיה ריאלי". דמארי בספק לסכנין (שבת, 19:00)

"מפתיע מאוד שאף אחד לא דיבר איתנו על מה שקרה בגביע. מאז המשחק הזה יש אווירה כאילו העונה נגמרה. באים, מתאמנים, הולכים הביתה". כך תיארו היום (שישי) שחקנים במכבי פתח תקוה את המתרחש במועדון מאז ההדחה מרבע הגמר. שחקני הקבוצה הופתעו מאוד מכך שפרדי דוד, המנכ"ל משה זוארץ והנשיא עמוס לוזון לא דיברו איתם מאז. "יכול להיות שזה מעיד על גודל האכזבה", העריכו.

החלוץ עומר דמארי בספק גדול למשחק החוץ מול בני סכנין (שבת, 19:00) במסגרת הפלייאוף האמצעי. היום הוא התקשה להתאמן ודובב גבאי צפוי לפתוח לצד טל בן חיים. בהגנה לא יהיה שינוי ודוד צפוי לפתוח עם שלושה בלמים ודרגוסלאב יבריץ' בשער, עליו נאמר הבוקר: "עדיף לו שיהיה יותר ריאלי בסכומים אותם הוא דורש. הוא לא צפוי להמשיך בעונה הבאה". כזכור, לאחר משחק הגביע פורסם כי יבריץ', דן רומן וחיים מגרלשווילי לא ימשיכו בקבוצה. הראשן בשל פערים כספיים, השני בשל דרישות מוגזמות מקבוצת האם והשלישי בשל סיבות מקצועיות בלבד. מגרלשווילי עצמו מתכוון למצוא בקרוב קבוצה בליגת העל בתקווה לחזור להציג את היכולת הטובה שהציג לפני שנסע להולנד. המגן קובי גנון צפוי להיפגש עם ההנהלה בשבוע הבא על מנת לדון בפרטי החוזה לעונה הבאה. גנון יפרוש במדי המועדון.

הקשר רועי בקל שיחזור לקבוצה מרמת השרון אמר השבוע: "המשחק מול פתח תקוה היה מאוד מיוחד עבורי. אני מניח שאחזור בעונה הבאה. בינתיים, אולי נצליח להפתיע ולזכות בגביע". טומיסלאב בוסיץ' וונצ'ו טריאנוב שוב לא יהיו בסגל וכצפוי ישוחררו. כזכור, בקבוצה אישרו להם לעזוב את הארץ לפני תום העונה. אסי משיח יצפה בחבריו מהיציע לאחר שגמר את העונה.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ'; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, אבי יחיאל, קובי גנון; סבסטיאן סנסוני, דן רומן, דני פרדה, נבוישה מרינקוביץ'; טל בן חיים, דובב גבאי.

"חשוב לנו מאוד לסיים במקום השביעי"

בני סכנין סיימה ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מול מכבי פתח תקווה. למרות טעם ההחמצה מכך שלא העפילו לפלייאוף העליון, בסכנין בסך הכל מרוצים מהעובדה שאחרי שנתיים, הקבוצה לא תהיה שותפה למאבקי התחתית.

עוד בטרם האימון כינס המאמן מרקו בלבול את שחקניו והזכיר להם שיש עוד על מה לשחק העונה: "העונה עשינו כבר שיא של שישה ניצחונות ברציפות, אני רוצה לעבור את השיא". לאחר האימון הוסיף חאלד חלאיילה: "חשוב לנו מאוד לזכות במקום השביעי. כולם יודעים שסכנין נמצאת בקשיים כלכליים ואנחנו השחקנים צריכים לעשות הכל בכדי לעזור להנהלה. בתחילת העונה אף אחד לא האמין שנישאר ליגה ובגלל זה אנחנו מרוצים שאנחנו לא במאבקי התחתית. אנחנו רוצים להמשיך לשחק את הכדורגל שלנו ולשמח את הקהל של סכנין עד תום העונה".

בנוגע להרכב, לבלבול יש התלבטות אחת בין חלאיילה לקאדו שפתח בשבוע שעבר. כרגע נראה כי המאמן מעדיף לתת קרדיט להרכב שפתח מול אחי נצרת, כלומר הברזילאי ימשיך לפתוח ואילו חלאיילה ימתין על הספסל. במהלך שבוע הבא אמור לחתום בלבול על חוזה חדש בקבוצה לעונה ועוד אופציה לעונה נוספת לאחר שכבר הגיע להבנות בשבוע שעבר עם הנהלת סכנין על המשך עבודתו בקבוצה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, קאדו, לירן כהן, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully