וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הציעה לויסה 190 אלף דולר לשנתיים

15.4.2010 / 18:44

הקבוצה הגישה הצעה רשמית לקשר, שמצפה עדיין לשכר גבוה יותר. סוכנו: "אנו שוקלים זאת, אך יש לו הצעות נוספות מפרו"

הפועל פתח תקוה נפגשה היום (חמישי) עם סוכנו של ג'וניור ויסה, באנדי ארויו, והגישה לו הצעה רשמית לשתי העונות הבאות. ויסה, קשרה הפרואני של בית"ר ירושלים, דרש כ-120 אלף דולר לעונה ובקבוצה מקווים כי בסופו של דבר יסכם אצלם. פתח תקוה, אגב, הציעה לשחקן 190 אלף דולר לשנתיים (95 אלף דולר לעונה). סוכנו אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "קיבלנו הצעה מהפועל פתח תקוה. אנו שוקלים אותה, אך לויסה יש גם הצעות מפרו. כמובן שאנחנו מצפים לקבל הצעה טובה יותר".

כזכור, הפגישה היום היא המשך לשיחה של הסוכן עם המנכ"ל אפי צפריר בתחילת השבוע, בה סיכמו לדון בנושא היום כדי לקדם את חזרתו של הקשר למלאבס. רק ביום ראשון אמר היו"ר דני לוי: "תומר סיני וגל חצור יכולים להביא כל שחקן שהם רוצים".

בקבוצה מתכוונים להמשיך במשא ומתן עם רודי חדד, הקשר היהודי-צרפתי ששיחק בעבר במכבי תל אביב וקיבל המלצה להצטרף מחברו הטוב, ג'ונתן אסוס. במקביל מחכים בפתח תקוה להתפתחויות בעניינו של ישראל זגורי, אשר מעוניין לעזוב את מכבי חיפה על מנת לצבור דקות משחק.

היום נערכה במגרש מכירת כרטיסים מוקדמת לקראת המשחק מול הפועל עכו. כל הכרטיסים, במחיר של 20 שקלים בלבד, נמכרו. במועדון הדגישו כי: "מחירי הכרטיסים הנמוכים נועדו על מנת למשוך את הקהל למשחק החשוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully