וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון נייט הודיע שישחק בקנטאקי

15.4.2010 / 16:54

ג'ון קאליפרי שוב הצליח לגייס את שחקן התיכונים הטוב באמריקה, והרכז המוכשר ייכנס לנעליו של ג'ון וול שייצא לדראפט

למרות שחמישה מכוכביו העונה כבר הודיעו שיירשמו לדראפט הקרוב, אף אחד בעולם המכללות לא דאג יותר מדי לג'ון קאליפרי, שהוכיח שוב את יכולתו להניח את ידיו על טובי התיכוניסטית בארצות הברית היום (חמישי), כשברנדון נייט הודיע רשמית על התחייבותו לשחקן בקנטאקי בעונה הבאה.

בעונתו הראשונה בלקסינגטון החזיר קואץ' קאל את הוויילדקאטס לצמרת עולם המכללות כשגייס את ג'ון וול ודמרכוס קאזינס, שכצפוי בחרו לעזוב ל-NBA בסיום עונת הפרשמן שלהם אחרי הדחתה של קנטאקי בעלית אייט בטורניר המכללות על ידי ווסט וירג'יניה, כיוון ששניהם צפויים להיבחר בין שלוש הבחירות הראשונות.

נייט בן ה-18 הוא רכז אתלטי בגובה 1.90 מ' שכיכב בתיכון פיין קרסט בפלורידה (31.9 נקודות, 8.6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק בעונתו האחרונה) וסומן על ידי הסקאוטים כפוטנציאל המבטיח ביותר במחזור הקרוב. בין המחזרות הנמרצות שלו בחודשים האחרונים היו קנזס, קונטיקט וסירקיוז, אבל המוניטין של קאליפרי, יחד עם האפשרות לבלות את שנת החובה של בקולג' בהשתוללות בסגנון הדריבל דרייב מושן הפרוע של המאמן המוחצן, בו פרחו בשלוש השנים האחרונות דרק רוז, טייריק אוונס וג'ון וול, הנחית אותו בקנטאקי.

"הרגשתי שקנטאקי זה המקום בשבילי", אמר נייט לאחר ההחלטה. "זו מכללה גדולה שעברו בה שחקנים גדולים, ואני מאמין שאוכל להעלות את רמת המשחק שלי שם". בימים הקרובים עשוי גם ג'וש סלבי, עוד אחד מבכירי הרכזים בתיכונים, להתחייב לקנטאקי, ולהרכיב יחד עם שמות בולטים נוספים שנמצאים על הכוונת של קאליפרי, מחזור גיוס מרשים לא פחות מזה של העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully