וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה ואבוחצירא בדרך החוצה מלאריסה

15.4.2010 / 15:03

בתקשורת היוונית מדווחים על האכזבה משני הישראלים. מכבי והפועל ת"א מעוניינות באבוחצירא, טועמה עוד עשוי להישאר

סלים טועמה ושמעון אבוחצירא עשויים לסיים את דרכם לבאריסה היוונית כבר בקיץ לאחר עונה אחת בלבד במועדון. מספר כלי תקשורת ביוון מדווחים הבוקר (חמישי) כי הקבוצה מעוניינת למכור את השניים. לגבי אבוחצירא, נטען כי לאריסה שוקלת הצעות שקיבלה ממכבי תל אביב והפועל תל אביב.

לאריסה הבטיחה את הישארותה בליגה רק ביום ראשון האחרון, מחזור אחד לפני תום העונה. הקבוצה סיימה עונה מאכזבת שהתחילה בהדחה מוקדמת ממוקדמות הליגה האירופית והמשיכה בחילופי מאמנים ומהפכת ענק בסגל הקבוצה בינואר. המאמן החדש, יאניס פפאקוסטס, הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה וזכה לחוזה לשנתיים נוספות. כעת הוא מתכנן מספר שינויים בסגל.

על פי הדיווחים, בלאריסה שוררת אכזבה בעיקר מאבוחצירא. החלוץ הצעיר עבר עונה מלאת פציעות, כבש רק שלושה שערים ב-12 משחקים ולא שיחק בחלק השני של העונה. לאבוחצירא חוזה לשלוש שנים נוסופת, אך בלאריסה מעוניינים למכור אותו ובתקשורת היוונית נטען כי שני המועדונים מתל אביב כבר הגישו הצעה בעניין. כזכור, מכבי תל אביב פנתה רשמית בעניין החלוץ כבר בינואר, אך אז לאריסה סירבה למהלך.

מצבו של טועמה, לו חוזה לשנתיים נוספות, טוב יותר ובסיטואציה מסוימת הוא עשוי להישאר אם לא תימצא קבוצה שתסכים לשלם דמי העברה תמורתו. הקשר בן ה-30 כבש העונה שני שערים ב-22 הופעות, כשבחלק השני של העונה הפך בעיקר לשחקן ספסל. בלאריסה הודו במהלך העונה כי ציפו לתפוקה גדולה יותר מהשחקן ולכן מעמדו בסגל אינו יציב לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully