וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: בוקולי יבקש לעזוב את מכבי חיפה מיוזמתו

15.4.2010 / 13:05

הדבר תלוי בקרדיט שיקבל מאלישע לוי עד תום העונה. שחקנים מגבים את מימון: "למה בכלל מדברים על חסרונו של טשיירה?"

במכבי חיפה נערכים לשלב המכריע של העונה – שלב משחקי הפלייאוף, שייפתח רשמית במוצאי שבת, במשחק הבית מול מ.ס אשדוד. המאמן אלישע לוי לא דיבר היום עם השחקנים והמשיך לתרגל את אותו הרכב מסתמן, שתורגל כבר אתמול. גם לפי האימון היום (חמישי) מסתמן כי ההרכב יכלול את אייל גולסה וג'ון קולמה בקישור האחורי ואת ליאור רפאלוב שיחזור להרכב לאחר הרחקה, על חשבונו של סאדאת בוקרי המאכזב. את המערך ההתקפי ישלימו יניב קטן, שלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלישווילי. מחירי הכרטיסים לקראת אשדוד הוזלו. המחירים החדשים: 65 שקל לשערים 2-4, 30 שקל לשערים 9-10 ו-45 שקל ליתר השערים באצטדיון.

אם הקשר גוסטבו בוקולי לא ישותף גם במחזורים האחרונים, למרות פציעתו של כיאל, לא מן הנמנע שהוא יבקש לעזוב בעצמו. בשבת אמור אייל גולסה, שרק חזר מפציעה, לפתוח במקום כיאל בקישור האחורי, מה שיוצר תחושת אי נוחות אצל הקשר הוותיק. במועדון מסרבים בינתיים להתייחס, לפחות באופן רשמי, על ההחלטה המסתמנת לשחרר את ג'ון קולמה. עד שהאליפות לא תוכרע, חיפה לא תצא עם הצהרות בעניין.

במועדון הביעו אכזבה מתוצאות הערעור שהתקבלו אתמול וקבעו שזורז'ה טשיירה יורחק לחמישה משחקים ולא ייכלל בסגל נגד הפועל תל אביב. יחד עם זאת, חלק מהשחקנים אמרו כי עצם הטענות פוגעות בבלם שי מימון, שבמשחקים האחרונים מציג יכולת טובה. שחקן בקבוצה אמר: "צריך לדבר על מה שיש ולא על מה שאין, ומה שיש זה בסדר גמור כדי לקחת אליפות. אז למה בכלל מדברים על חסרונו של טשיירה?".

בקבוצה הופתעו אתמול מדבאלישווילי, שהגיע לאימון שעתיים לפני פתיחתו על מנת לעבוד בחדר הכושר. "הוא עושה הכל כדי להוכיח לאלישע שהוא מתאים להישאר", נאמר עליו, "אין הרבה חלוצים זרים שכובשים כמות כזאת של שערים (16 שערים בליגה ובגביע המדינה, מהם חמישה צמדים, א"י)". ככל הידוע, לוי בהחלט שוקל להשאיר את החלוץ בעונה הבאה ובינתיים אין כל החלטה בעניין.

בעקבות הפציעה של אייל משומר, המגן הימני עלי עוסמאן יפתח בהרכב בשבת. משומר יכל ליטול חלק במשחק מול אשדוד, אבל לוי מעדיף לשמור אותו למשחק העונה ביום שני הבא, מול הפועל תל אביב. הקשר בירם כיאל יעבור היום את ניתוח הבקע של בבית החולים "העמק" בעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully