וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "זה כמו משחק העונה בשבילנו"

דור בלך

15.4.2010 / 12:40

בלם בית"ר יודע כי הסיכוי האחרון של קבוצתו להגיע לאירופה טמון בניצחון על מכבי ת"א בשבת וכיבוש המקום השלישי

לאחר ההפסד להפועל תל אביב וההדחה מגביע המדינה, בבית"ר ירושלים יודעים כי המטרה האחרונה שלהם העונה היא להגיע למקום השלישי, ממנו מעפילים לליגה האירופאית. בקבוצה יודעים כי הפסד למכבי תל אביב בשבת, וגם המטרה הזאת כבר תהיה כמעט בלתי ניתנת להשגה. "היה לנו יום מנוחה כדי להירגע ולעכל את כל מה שהיה במשחק הגביע", סיפר בלם הקבוצה אריק בנאדו. "אם אנחנו רוצים להשיג משהו מהעונה הזאת, אנחנו צריכים להתרכז במה שיהיה בשבת במשחק מול מכבי תל אביב, שהוא משחק על שש נקודות".

"מבחינתנו, זה משחק שבו אם אנחנו מנצחים אנחנו עולים למקום השלישי, ואם נפסיד אנחנו נאבד את הסיכוי לסיים במקום השלישי", הודה הבלם הותיק. "זה כמו משחק העונה בשבילנו ביום שבת, זה חשוב יותר מהמשחק נגדם בשבוע שעבר בטדי, אפילו משחק גורלי". בנאדו מנסה להשאיר את ההדחה מהגביע מאחור. "ההדחה מאכזבת ומתסכלת, אבל לבית"ר יש מטרות. את המטרה לשמור על הגביע לא הצלחנו לממש, אבל יש לנו את המקום השלישי, שזה סוג של מטרה מבחינתנו וזה משהו שיכול להוביל אותנו לאירופה, אסור לזלזל בזה. בית"ר זה מועדון שצריך לשאוף בכל שנה להיות באירופה, בין אם זה דרך אליפות, דרך זכיה בגביע או דרך המקום השלישי. יש לנו את האפשרות להשיג את זה ונעשה את הכל כדי שזה יקרה".

"אומרים שאנחנו נראים כאילו אין לנו חשק אבל זה לא נכון, יש לנו חשק, רק היכולת שלנו אולי בירידה", מוחה בנאדו. "אחרי חודש וחצי פנטסטי שעברנו, יצאתי מעודד במשחק מול הפועל תל אביב מהנחישות של השחקנים, מהמשמעת הטקטית ומהפייט שנתנו להם. בסך הכל, רוב הזמן היינו במשחק ואם היינו יותר מרוכזים בהבקעת השערים, יכול להיות שהמשחק היה נגמר אחרת. הייתי מרוצה מהגישה שלנו ומאיך שנראינו, צריך להביא את זה למשחק בשבת אבל לעשות פחות טעויות ולהבקיע שערים".

שמעון גרשון שסובל ממתיחה בשריר זכה למנוחה כדי להחלים וינסה לשוב לאימונים מחר. הבלם בספק למשחק אך בבית"ר מאמינים כי יהיה כשיר. אם לא יוכל לשחק, תומר בן יוסף יחליפו. ספונסרית הקבוצה "אלדן", שתערוך הפנניג ענק ביום העצמאות ותחלק כחצי מיליון חולצות כחולות-לבנות, העניקה היום לשחקני בית"ר את החולצות והזמינה אותם להפננינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully