וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל שחקן יכול לעשות בהפועל ב"ש מה שהוא רוצה"

15.4.2010 / 11:40

ביקורת בקבוצה על ההחלטה להחזיר את הרוש לסגל בגלל שאין מגן שמאלי. שחקן: "אפשר ללכת מכות באימון ולא להיענש"

"אין משמעת במועדון הזה. אפשר להתחצף למאמן, ללכת מכות באימון ולא לקבל עונש. הגבולות כאן נחצו מזמן. אם לא יטפלו בבעיות משמעת, לא נוכל להתקדם". כך אמרו היום (חמישי) שחקנים בהפועל באר שבע בעקבות ההחלטה להחזיר לסגל את המגן השמאלי שמעון הרוש, שאתמול, בפעם השנייה בחודש האחרון, עבר עבירת משמעת. שחקן בקבוצה הסביר: "כל שחקן יכול לעשות כאן מה שהוא רוצה. במקום שיהיה סדר ויקבעו עונשים מרתיעים לשחקנים שהולכים מכות, מזמנים אותם ל'וועדת מאור מליקסון' ומביאים קרואסונים לאימון. זאת ליגת העל, לא ליגה למקומות עבודה".

כזכור, אתמול שלח המאמן ויקו חדד את השחקן ליציע לאחר עימות עם שחקן נוער. בפעם הקודמת הוא התעמת עם עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב ובוועדת משמעת פנימית, בשיתוף הקפטן מאור מליקסון שקיבל בפרשה ההיא את הכינוי "הבורר", השחקן הצטווה לסדר ולאסוף את הקונוסים במשך שבוע באימון ולהביא קרואסונים לשחקנים. הפעם, חדד החליט לוותר, ככל הנראה בכלל שלא היה לו מגן שמאלי לשבת מאחר ואופיר דוידזאדה הצעיר ירד לקבוצת הנוער. "הדרבי לא שווה את המסר שמנחה שחקנים צעירים במקרה הזה. כל אחד יכול לעבור עבירה ולבקש חנינה מהקפטן", נאמר על כך.

השוער טברטקו קאלה ביקש מחדד להמשיך ולקבל קרדיט באימון כשחקן התקפה. השוער אמר לחבריו באימון בציניות: "יש לי מאה אחוזי הצלחה עד עכשיו". בגלל הלחץ שמופעל עליה, בקרוב מאוד צפויה הבעלים אלונה ברקת לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע על המשך דרכה במועדון. "זה יקרה בשבועיים הקרובים", העריכו בבאר שבע. במועדון עדיין טוענים שניר קלינגר הוא המועמד המוביל של ברקת לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully