וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הערעור: עונשו של טשיירה הופחת במשחק

14.4.2010 / 17:27

בלם מכבי חיפה יורחק לחמישה משחקים במקום שישה, אך עדיין יחמיץ את הפועל תל אביב. אלישע לוי: "אליפות לוקחים עם לחץ"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הערב (רביעי) נערך ערעור בנושא עונש ההרחקה של ז'ורז'ה טשיירה, שכזכור, הורחק לשישה משחקים עקב פגיעה בשופט איתן תבריזי. אודי שוחוטוביץ ואיתמר צ'יזיק ייצגו את מכבי חיפה בדיון בבית הדין העליון של ההתאחדות, במהלכו הופחת עונשו של הבלם במשחק אחד, והמשמעות היא כי הבלם עדיין יחמיץ את משחק העונה של הירוקים מול הפועל תל אביב. הדיינים רמזו למכבי חיפה כי כדאי לה להסתפק בעונש הזה, משום שדיון נוסף בעונש עלול להחמיר אותו והבלם עלול להיות מורחק למספר רב של משחקים. חיפה קיבלה את העונש, וגורם במועדון אמר בתגובה: "חבל שטשיירה לא ישחק נגד הפועל תל אביב". טשיירה ישוב לשלושת המשחקים האחרונים של מכבי חיפה העונה.

עוד לפני האימון היום, בחדר ההלבשה של האלופה נתלו גזרי עיתונים עם ציטוטים של שחקני הפועל תל אביב, ביניהם גילי ורמוט ורמוט ואיתי שכטר בנוגע לאליפות. מתחת לתמונות נכתב "צניעות, צניעות, צניעות". במכבי חיפה הסבירו כי הדבר נועד לשמור על פרופיל נמוך לקראת משחק העונה מול הפועל תל אביב. "הפועל בתקופה טובה מאוד, אבל נדבר עליהם רק לקראת המשחק, אנחנו צריכים להתרכז במשחק נגד אשדוד ואסור לצאת מפוקוס", אמר המאמן במסיבת עיתונאים.

"איבדנו נקודות יקרות בדרבי, אבל חשוב שנבוא מוכנים למאני טיים", המשיך לוי. "בשלבים האלה תוצאה לא טובה יוצרת לחץ, אבל עדיין יש במועדון שקט. כשמשחקים על תוצאה, לא עושים את הדברים כמו שצריך. אליפות לוקחים עם לחץ". על הפצועים ונושא הפציעות בקבוצה אמר המאמן: "מעולם לא דיברנו על עניין של פציעות כי הן חלק מהמשחק. אייל משומר עושה עבודה טובה ואני בטוח שהיחס של הקהל כלפיו הוא לא אישי. אין לו שום דבר נגדו. היתרון שהגענו אליו לקראת משחקי הפלייאוף הוא בזכות הקהל".

גולסה יפתח במקום כיאל

בינתיים, אלישע לוי עדיין מתלבט האם להשאיר את החלוץ ולדימיר דבאלישווילי בקבוצה. ההתלבטות נובעת ממספר השערים שהבקיע העונה ומהיכולת הפחות טובה שהוא מציג לאחרונה. כך או כך, הפתיע דבאלישווילי את המאמן כשדווח שהחלוץ הגאורגי הגיע כשעתיים לפני האימון לחדר הכושר על מנת לערוך תרגילים ולשפר את כושרו הגופני. במועדון אמרו עליו: "הוא מתנהג כמו מקצוען ולא נפסול את האפשרות שיישאר". דבאלישווילי עצמו קיבל כזכור הודעה כי במידה ויתקיים משחק ידידות של נבחרת גאורגיה בחודש הבא מול קמרון, הוא צפוי לקבל זימון למשחק שיהווה הכנה לקראת מוקדמות יורו 2012.

מי שצפוי לפתוח בשבת מול אשדוד הוא אייל גולסה, שככל הנראה יעלה במקום בירם כיאל כקשר 50-50 לצידו של ג'ון קולמה בקישור האחורי, תפקיד אותו מילא גם במסגרת ליגת האלופות. גם הקשר ליאור רפאלוב צפוי לחזור להרכב.

בינתיים, מתחזקת ההשערה כי לפחות אחד מהשניים, גוסטבו בוקולי או ג'ון קולמה יעזבו בתום העונה, כפי שפורסם לאחרונה מכבי תל אביב מביעה עניין בבוקולי ובני סכנין בקולמה, כשבמכבי חיפה אמרו על הקשר הקולומביאני: "היכולת שלו בליגה משביעת רצון, אבל יכול להיות שצריך משהו אחר כדי להתחזק במפעל האירופי".

עדכון ראשון: 16:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully