וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשל במיאמי, חתם על חוזה חדש

14.4.2010 / 15:44

הדולפינס נתנו לדנבר בחירת סיבוב שני בדראפט ואחת בדראפט הבא תמורת התופס, שיקבל 50 מיליון דולר בחמש עונות

עוד כוכב עוזב את דנבר. לאחר שבחודשים האחרונים דובר על טרייד שיעשו הברונקוס על ברנדון מרשל, ובעקבות החתמתו של סנטוניו הולמס בג'טס, עובר התופס ל-AFC מזרח, אבל לא לניו יורק אלא למיאמי. אדם שייפר מ-ESPN מדווח כי העסקה תושלם בקרוב, ומרשל יגיע לפלורידה תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב ועוד אחת, גם כן בסיבוב השני, בדראפט של 2011. השחקן יעבור בקרוב בדיקות רפואיות ויצטרף לדולפינס.

מיאמי לקחה עליה את החוזה הזעום של 2.5 מיליון הדולרים שנותרו למרשל בחוזה בברונקוס, והוסיפה נתח יפה - 47.5 מיליון דולר לארבע שנים נוספות, 24 מיליון בכסף מובטח. החוזה הזה הופך את מרשל לאחד התופסים היקרים בליגה.

מרשל היה מסוכסך עם המאמן ג'וש מקדניאלס בעונה שעברה, סכסוך שהחריף לקראת תום העונה. הוא לא הכוכב הראשון שעוזב את הברונקוס, לאחר שבשנה שעברה עשו הסוסונים טרייד על הקוורטרבק ג'יי קאטלר. הוא נחשב לאחד התופסים הטובים בליגה, וישמש מטרה ראשונה לצ'אד פנינגטון או לצ'אד הני.

בן רות'לסברגר אולי לא יעמוד למשפט, אבל פרשת הבאר בג'ורג'יה כבר עלתה לו ביוקר, כשחברת ביף ג'רקי (בשר מיובש, כנראה עשוי מחתולים, עכברושים ובואשים, טעים בטירוף) אותה פרסם החליטה להתיר את החוזה עמו. ביג בן נפגש עם הקומישינר של הליגה רוג'ר גודל, פגישה אותה הגדיר כ"פרודוקטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully