וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הרוש סולק מאימון הפועל באר שבע

14.4.2010 / 15:40

מגן הקבוצה התעמת עם שחקן מהנוער באימון, ואחרי שהוזהר הוא סולק ע"י ויקו חדד, שאמר: "הזהרתי אותו, הוא לא הקשיב לי"

אימון סוער עבר היום (רביעי) בהפועל באר שבע. המגן שמעון הרוש התעמת עם אחד משחקני הנוער של הקבוצה, מה שהוביל לסילוקו של המגן השמאלי מהאימון ולשיחת נזיפה עם המאמן ויקו חדד.

האירוע החל כשהרוש תיקל בחריפות את חברו לקבוצה. חדד פנה אליו ואמר: "אני מבקש ממך להיזהר". אלא שלאחר מספר דקות השניים החליפו מספר מילים, הרוש שוב תיקל את אותו שחקן בחריפות והצמיד אותו לגדר, מה שעורר את זעמו של חדד, שאמר לו: "עוף מכאן. אני לא רוצה לראות אותך יותר. תעלה ליציע ואחר כך תלך לבדש (מנכ"ל הפועל באר שבע, א.ק.) ונטפל בך".

לאחר האירוע מיד בתום האימון, זימן חדד את השחקן לשיחת נזיפה, שבה אמר לו: "אני מופתע מהאגרסיביות שלך. אתה אמור לשחק בשבת. מה זה צריך להיות?". חדד מסר בתגובה לידיעה: "אחרי שהוא תיקל שחקן מהקבוצה פעם אחת, הזהרתי אותו אבל הוא לא הקשיב לי. שלחתי אותו ליציע. דברים כאלה לא צריכים לקרות. נזפתי בו, אבל הוא ישחק בשבת מכיוון שהמגן אופיר דוידזאדה יירד לקבוצת הנוער לחזק אותה לקראת משחק הדרבי".

זו לא הפעם הראשונה שהרוש מעורב בתקרית אלימה בקבוצה. לפני מספר שבועות התווכח המגן עם ז'אן טלסניקוב באחד האימונים, וכעונש נקבע כי הוא יקנה קרואסונים ושתייה ויגיש אותם לפני כל אימון באותו שבוע לשחקנים. כמו כן הוא נדרש לסדר את הציוד על הדשא. בקבוצה הביעו אכזבה מהתנהגותו של הרוש, שלא ברור אם ימשיך בקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully