וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר עושה ברוגז

דור בלך

14.4.2010 / 14:30

הבעלים של מכבי נתניה המריא לפרנקפורט ואמר לתקשורת: ”לא רוצה לדבר איתכם". קלמי סבן: "נתאמץ להכניס כסף למועדון"

ברני ארדוב

צילום וידאו: ברני ארדוב
עריכת וידאו: עידן גוראל

אחרי ההודעה הרשמית אתמול (שלישי) של הנהלת מכבי נתניה כי דניאל יאמר יעזוב את הקבוצה בתום העונה, הבעלים היוצא של הקבוצה טס לפרנקפורט. כזכור, השליטה במועדון החל מאתמול עברה לידיהם של מוטל'ה שפיגלר, גיל לב וקובי בלדב, שינסו לאתר רוכש לקבוצה במהלך החודשים הקרובים, לאחר שמספר אנשי עסקים מנתניה הבטיחו כי יעזרו לקבוצה להעמיד תקציב ראוי כדי לפתוח את העונה הבאה.

"למה אתם שואלים אותי אם אני עוזב את ישראל?", התעצבן יאמר בפני התקשורת. "אני לא רוצה לדבר איתכם. אני עוזב עכשיו ולא רוצה לדבר. במקום שתאחלו לי טיסה נעימה, אתם שואלים למה אני עוזב את ישראל". מיד בסיום הדברים, עזב יאמר בכעס והמריא לטיסה שלו.

במקביל מתכוננת מכבי נתניה למשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. מגן הקבוצה, קלמי סבן, סיפר: "אנחנו יוצאים לבאר שבע למשחק קשה, אבל הפלייאוף האמצעי זו הזדמנות טובה לצעירים שלנו להראות מה הם שווים. אם ניקח נקודות בדרך זה בכלל טוב. למרות זאת, הבנו שמקום עשירי לא מקבל כסף בעוד שמקומות 7-9 מקבלים כספים, ולכן נעשה הכל כדי להכניס עוד כסף לקופת המועדון".

סבן התייחס לעזיבה של יאמר, ואמר: "אני סומך על קובי וגיל שיצעידו את הקבוצה למקומות שבהן היא צריכה להיות. אני משוכנע שיהיה בסדר. אני באופן אישי מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל אני מבין את המצב של הקבוצה. בואו נחכה לסיום העונה ואז נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully