וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובת ההתאחדות: הטענות לא שוות התייחסות רצינית

בתגובה לכתבת וואלה! ספורט על הנבחרות הצעירות, נמסר מההתאחדות: "הנושא מוחזר, העלאתו מלמדת על מגמת הכתב"

תגובת ההתאחדות לכדורגל לכתבה העוסקת בנבחרות הצעירות:

"השאלות מגמתיות ומלמדות כל כוונתו של הכותב, בחלקן ממחזרות חומרים ישנים ולא נוגעות לגופו של עניין אלא לגופו של אדם. ראוי גם שייכתב גילוי נאות בחלקים מסוימים של הכתבה, והמבין יבין.

"ההתאחדות לכדורגל החליטה לפרק את ה"מודל" בשל חוסר ההצלחה הבולט לאורך שנים של "מודל" זה, למרות תדמית טובה לכאורה שנוצרה. התדמית לא שיקפה את המציאות. העובדות, בייחוד בשנים האחרונות, מלמדות על חוסר הצלחה: משנת 2002 ועד 2008 נבחרות הנוער והנערים עלו רק פעמיים לאליפות אירופה מתוך 13 טורנירי מוקדמות (של שתי הנבחרות יחדיו). הנערים עלו ב-2003 וב-2005, ואילו הנוער לא עלה ולו פעם אחת. לאחר שנים כה רבות וחוסר ההצלחה, סברנו כי הגיע הזמן לרענן ולשנות את המערכת.

"החלטנו למנות מאמנים בעלי ניסיון משחק אירופי, כאלה שגם שיחקו בנבחרת ומביאים איתם ניסיון. בעבר הועברה ביקורת מסוימת, וכעת מועברת אחרת, אבל אם לפני שלוש שנים מישהו היה אומר כי אוחנה, חזן, איוניר ובנין יאמנו את דור העתיד של הנבחרות, כולם היו מגחכים. עובדה: הם כולם מעבירים מניסיונם העשיר והרב בכדורגל לנבחרות הצעירות. לטל בנין היו חסרות מעט שעות לקבלת תעודת המאמן, והוא מילא את חובתו ומחזיק בתעודת מאמן כחוק. הנושא מוחזר לעייפה, והעלאתו שוב מלמדת על מגמת הכתב. בנין, ששיחק באיטליה וצרפת, קפטן נבחרת ישראל, צריך להוכיח למישהו את ידיעותיו בכדורגל?

"כל שאר הטענות (לגבי החלטות מקצועיות או מינויים) עוברות על הגבול שבין טיפשות, רכילות או גיחוך ולא שוות התייחסות רצינית. כל ההחלטות המקצועיות מתקבלות בהתייעצות עם אנשי מקצוע. העובדות בשטח מלמדות כי הקמנו פרויקט שוערים, אנחנו עורכים אימונים לקבוצות בכל רחבי הארץ (לא זכור לי כי ראינו את הכתב בקרית שמונה או באר שבע באימונים לדוגמא שהעביר מוטי איוניר, או באימוני השוערים עם ויסוקר וגינצבורג), מעבירים העשרות מקצועיות ועיוניות למאמני ושחקני נוער ונערים בכל הארץ.

"ההתאחדות הישראלית מקיימת הכרה בינלאומית מאופ"א על פעילותה בתחומי כדורגל לילדים, נערים וכדורגל עממי (התקבלה לאמנת הגראסרוטס של אופ"א על סמך פעילותה) וכתבה שבוקעת מגרונותיהם של אנשים שלא עובדים יותר בהתאחדות לא תשנה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully