וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני קונה אליפות בלי גביע, לא להיפך"

בהפועל תל אביב כבר מתחילים לדבר על דאבל, אבל לגילי ורמוט יש סדר עדיפויות. נציגי לברקוזן ימשיכו לעקוב אחרי שכטר

ברני ארדוב

בבוקר שלאחר הניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב כבר מדברים באופו גלוי על הרצון לזכות בדאבל. שחקן הקבוצה גילי ורמוט אמר: "זה יכול להגמר בדאבל וזה יכול להיגמר בלי כלום, אי אפשר לדעת. אנחנו הולכים על כל הקופה, הכל פתוח והכל אפשרי, נשחק עד הרגע האחרון. זה יכול להיגמר גם רק עם תואר אחד. אני קונה אליפות בלי גביע, אבל לא ההיפך". ורמוט הוסיף: "אם ננצח את כל המשחקים שנשארו בליגה, ניקח אליפות. גם בגביע אנחנו יכולים להפסיד לקבוצה קטנה מאיתנו על הנייר, אי אפשר לדעת. כל משחק בשבילנו הוא גמר גביע עכשיו, אין הרבה ברירות".

נציגי לברקוזן שנכחו אתמול במשחק התרשמו מאיתי שכטר, אך עדיין לא התקבלה בהפועל הצעה ממשית על החלוץ. הגרמנים ימשיכו לעקוב אחריו במשחקים הבאים. הקבוצה תחל ביום חמישי בהכנות למשחק נגד בני יהודה, ונכון לעכשיו אלי גוטמן לא מתכנן שינויים משמעותיים בהרכב. ישנה אפשרות שעמרי קנדה יחליף את דני בונדר, ומי שצפוי להחליף את דגלאס דה סילבה המוצהב הוא יהודה חוטא. אגב הבלם הברזילאי, בעיתונות היוונית נכתב היום שגם פנאתינייקוס הצטרפה לרשימה הארוכה של המתעניינות בו.

מהראן לאלה שקיבל זריקה לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים לא שיחק בסופו של דבר, ועוזר המאמן יוסי אבוקסיס הסביר לו כי הצוות המקצועי העדיף שלא לסכן את בריאותו. לאלה ככל הנראה יקבל גם זריקה לקראת המשחק נגד בני יהודה, אלא ששם הוא כבר אמור לקבל דקות משחק. מבצע הכרטיסים של הפועל תל אביב לשערים 8-11 למשחק נגד בני יהודה נמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully