וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא פעם ראשונה שתמוז מחמיץ כמו טירון"

דור בלך

14.4.2010 / 11:20

חלוץ בית"ר ירושלים ספג ביקורת בתוך הקבוצה, אחרי ההדחה מהגביע. בנאדו: "משחק העונה שלנו הוא נגד מכבי ת"א"

"ההפסד לא הפתיע אף אחד, זה לא שלא ידענו את פערי הכוחות עוד לפני", מודים בבית"ר ירושלים הבוקר (רביעי), על אף האכזבה העצומה שגררה איתה ההדחה מהגביע אחרי ההפסד 2:0 להפועל תל אביב. "סה"כ שיחקנו די טוב והיה לנו יתרון על הפועל", מסביר בלם הקבוצה אריק בנאדו את מקור האכזבה. "אבל אז קיבלנו שני גולים מצחיקים. לפני הגול השני היו לנו שני מצבים טובים להשוות אבל החמצנו, ואם אתה לא מבקיע מול קבוצה כמו הפועל, אתה מיד סופג".

על אף הטעות הגדולה שהובילה לשער השני, שמעון גרשון הוא לא זה שספג את מירב הביקורת בסיום המשחק מראשי בית"ר, אלא טוטו תמוז שהחמיץ ברשלנות. "העניין הוא שזו לא הפעם הראשונה או השנייה שהוא מחמיץ כמו טירון", סיפרו בבית"ר. "זה עלה לנו בנקודות יקרות בליגה ועכשיו גם בגביע. מה שבאמת מציק זה הידיעה שהוא מסוגל להרבה יותר, זה הכל בראש. בתחילת העונה הוא היה מרוכז ונחוש יותר ואז כבש בקלות".

אפילו שהמאמן דוד אמסלם הכריז אתמול כי ישנה תחושה שהעונה גמורה, את שחקניו הכין כבר לקרב על המקום השלישי שמעניק כרטיס לליגה האירופאית ובסביבתו מספרים כי סיפר על האווירה סביב הקבוצה אמש ולא הובן כראוי. "בשבת מול מכבי תל אביב זה משחק העונה שלנו", סיפר בנאדו. "זו המטרה שנשארה לנו ונעשה הכל כדי להשיג אותה".

הפסד בשבת ומכבי תפתח פער של 6 נקודות על בית"ר ירושלים כשבקופה ישארו 12 נקודות בלבד, ואז כבר באמת תסתיים העונה של בית"ר. אם אכן יפסידו שוב לקבוצה של אבי נמני, יעלו בבית"ר הילוך בהכנות לעונה הבאה ולמעשה יפתחו כבר בעונת המלפפונים. יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין עדיין לא יודע מה יהיה תקציב הקבוצה בעונה הבאה או איך יעמיד אותו כשהעיקולים כנגד מניות הקבוצה עדיין בפועל. אם לא ימצא ספונסר שיסכים להשקיע מבלי להיות הבעלים, כפי שעשה גומא אגייאר, יאלצו בבית"ר להתבסס על הכנסות.

מכבי חיפה ושתי התל-אביביות כבר הביעו עניין בחלק משחקני הקבוצה, בהם טוטו תמוז, ברק יצחקי ועידן ורד, אך עדיין לא נפתח משא ומתן רשמי. קורנפיין יעדיף שלא למכור אף אחד מהם ולדחות כמה שיותר את ההחלטה, בכדי לא למכור שחקן ולהתחרט על כך אם וכאשר ימצא ספונסר, אך ההערכה היא כי אם בית"ר תפסיד בשבת הקבוצות האחרות כבר יעלו הילוך במשא ומתן ויעבירו אותו משלב הגישושים לערוץ רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully