וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנון יחתום על הארכת חוזה במכבי פ"ת

14.4.2010 / 10:32

המגן יסיים את הקריירה במועדון. גורם על ההחלטה לשחרר את מגרלשווילי ורומן: "נחסוך הרבה כסף". אולטימטום הוצב ליבריץ'

ההפסד אתמול (שלישי) לעירוני רמת השרון וההדחה מגביע המדינה יצרה תחושת אכזבה כבדה בקרב שחקני מכבי פתח תקוה. "בושה איך ששיחקנו מול קבוצה מהליגה הלאומית, אבל בגביע המדינה מי שבא עם יותר מוטיבציה, עולה לשלב הבא. באנו עייפים ורמת השרון רצתה הרבה יותר מאיתנו", אמר בשחקן בקבוצה.

"שחקנים היו בחדר ההלבשה עם הראש למטה, שינו (זוארץ) ועמוס (לוזון) לא החליפו איתנו מילה", הוסיף אותו שחקן. "כולם מבינים לבד את המשמעות של ההפסד הזה". במועדון הפריכו את השמועות בנוגע לעתידו של המאמן ואמרו הבוקר: "הקבוצה הייתה מרוסקת, פרדי דוד סיים את הסיבוב האחרון במקום הרביעי", אמרו על המאמן. עמוס לוזון עצמו הבהיר: "פרדי ממשיך איתנו גם בעונה הבאה". החלוץ רותם שמול והקשר רועי בקל, שניצחו אתמול את האקסית, יתבקשו להגיע לתחילת האימונים בעונה הבאה וצפויים לשחק בה.

המגן קובי גנון יחתום בימים הקרובים על חוזה חדש במכבי פתח תקוה, זאת לאחר שבמועדון החליטו אתמול על המשך ההתקשרות איתו. המגן בן ה-34, שגדל במכבי חיפה, צפוי לסיים את הקריירה במועדון לאחר תשע שנים רצופות במועדון. עדיין לא ברור מתי גנון יפרוש ממשחק פעיל, אבל זה צפוי לקרות בעוד עונה או שתיים. הבלם מוראד מגמאדוב הודיע לראשי המועדון כי בקרוב מאוד יחליט אם לפרוש בתום העונה.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט לפיה במועדון החליטו אתמול לשחרר את המגן חיים מגרלשווילי, שיהיה שחקן חופשי בתום העונה, יחד עם דן רומן, עליו דורשת הפועל ירושלים 100 אלף שקל דמי השאלה, אמר הבוקר גורם במועדון: "נוכל לחסוך הרבה כסף אם נשחרר אותם. יהיה אפשר להביא שחקנים אחרים".

במועדון הציבו אולטימטום לשוער דרגוסלאב יבריץ', שאתמול כזכור דווח על קשיים במשא ומתן איתו. אם השוער לא יקצץ משמעותית בסכומים אותם דרש בשיחות, פתח תקוה תחפש שוער אחר. "עכשיו הכל תלוי בכסף", אישרו אמש. הבלם אבי יחיאל, המגן אורי אוזן ושחקני הבית חתומים על חוזים וימשיכו גם בעונה הבאה.

החלוץ הקרואטי טומיסלאב בוסיץ' והקשר המקדוני ונצ'ו טריאנוב עשויים לעזוב עוד לפני תום העונה. המשא ומתן עם הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני והקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' מתקדם בצורה חיובית והשניים צפויים להאריך את החוזה בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully