וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטתו של יאמר לסיים את דרכו היא סופית"

דור בלך

13.4.2010 / 19:58

הנהלת נתניה הודיעה כי הבעלים יעביר את השליטה בקבוצה לשפיגלר, לב ובלדב: "הכספים ממכירת שחקנים יוותרו במועדון"

הנהלת מכבי נתניה הודיעה הערב (שלישי) באופן רשמי על עזיבתו של הבעלים דניאל יאמר, שיעביר את השליטה במועדון למוטלה שפיגלר, גיל לב וקובי בלדב. השלושה ינסו למצוא רוכש לקבוצה בחודשים הקרובים, לאחר שמספר אנשי עסקים נתנייתים הבטיחו כי יעזרו לקבוצה להעמיד תקציב ראוי כדי לפתוח את העונה הבאה, אך נכון לעכשיו אין על הפרק מועמד לרכוש את הקבוצה.

כזכור, מסיימים מרבית השחקנים הבכירים בקבוצה את חוזיהם הקיץ, פרט לקלמי סבן וביבאן פרנסמן, ובנתניה ינסו למכור אחד מהשניים, ככל הנראה פרנסמן, כדי לממן הבאת שחקנים שינסו להשאיר את הקבוצה בליגה בעונה הבאה.

"במהלך ארבע השנים מאז רכש את המועדון, הוביל אותו דניאל יאמר להצלחות אדירות", כתב לב בהודעת המועדון. "ובהן שלוש הופעות רצופות בגביע אופ"א, תוך בנייה מחדש ושדרוג מחלקת הנוער. הוא השקיע מעל 75 מיליון שקל והפך את המועדון לאחד מיצואני השחקנים המובילים לאירופה וספק מרכזי של שחקנים לנבחרות הלאומית והאולימפית.

"ברוב נדיבותו הסכים דניאל יאמר שכל הכספים שיתקבלו ממכירת שחקנים יוותרו במועדון ושהנהלת המועדון תמשיך בגידול הדור הבא של שחקנים מוכשרים", המשיך לב. "אנו רואים ביאמר חבר, שותף ופילנטרופ שתרם למועדון יותר משעשה אדם כלשהו בעבר ומשאירים עבורו דלת פתוחה ושטיח אדום ומייחלים לחזרתו כגורם פעיל בקבוצה בכל זמן בו יחשוב לנכון. האופן בו יאמר בחר להעביר את זכויותיו במועדון יבטיח את המשך יציבות המועדון ועל כך ברצוננו להודות לו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully