וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרלשווילי ורומן צפויים לעזוב, פערים מול יבריץ’

13.4.2010 / 18:29

במכבי פתח תקוה כואבים את ההדחה מהגביע ע"י רמת השרון. דוד: ”אין הסברים, נכשלנו”. קוליק: ”זו היסטוריה לאגודה ועבורי”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לא הרבה היו מאמינים שעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית מסוגלת להדיח עוד קבוצה מליגת העל בגביע המדינה. אחרי ששלחה את הפועל באר שבע הביתה, קבוצתו של ערן קוליק הדהימה גם את מכבי פתח תקוה 1:2 ועלתה לחצי הגמר, מה שמבטיח לה הגיעה לאיצטדיון רמת גן ואולי גורם לה לפנטז על זכייה בתואר. משה בן לולו ודודו אברהם כבשו את שערי היתרון, טל בן חיים כבש בתווך. המלאבסים סיימו רשמית את העונה, אחרי שגם בליגה איבדו עניין ברגע שנכנסו לפלייאוף האמצעי.

בוסיץ' וטריאנוב יקבלו הודעה: "אתם משוחררים"

בסיום המשחק הייתה אווירה קודרת בחדר ההלבשה, כששחקני הקבוצה לא שוחחו אחד עם השני. להפתעתם, יושב ראש הקבוצה, שינו זוארץ, הנשיא, עמוס לוזון, והמאמן, פרדי דוד, לא נכנסו לחדר ההלבשה ולא שוחחו עימם, כשנראה שהדבר ייעשה באימון הקרוב.

דוד אמר בסיום לתקשורת: "זו אכזבה ענקית, היו לנו את כל התנאים האובייקטיביים לעלות לחצי הגמר, לא עשינו את זה, וזה מאכזב. יש לנו כל כך הרבה בעיות, שאני לא יודע מאיפה להתחיל. ראיתי אותן מזמן. אין הסברים, נכשלנו, וכל מה שאגיד יישמע רע מאוד, כך שאני מעדיף לא לדבר. התחושות קשות, רצינו להיות חלק מהמפעל המרגש הזה, אכזבנו את ראשי המועדון, וזה כואב".

בכל מקרה, מספר שחקנים צפויים עזוב בקרוב מאוד ולא להמשיך בעונה הבאה. הראשון הוא המגן השמאלי, חיים מגרלשווילי, שמסיים בתום העונה את החוזה, אך בפתח תקוה החליטו שלא לממש את האופציה עליו ולהאריך את חוזהו. מגרלשווילי הוא שחקן משוחרר ובעונה הבאה יחפש קבוצה אחרת בליגת העל.

שחקן נוסף שנמצא ברשימת המועמדים לעזוב הוא הקשר דן רומן, אך לא מסיבות מקצועיות. הפועל ירושלים דורשת כ-100 אלף שקל השאלה לעונה, ובקבוצה מעוניינים להחזיר את הקשר האחורי, רועי בקל, שחקן בית צעיר, שהיה שותף לניצחון של רמת השרון. עלויותיו של בקל הן נמוכות. שחקן נוסף של רמת השרון שיחזור הוא החלוץ רותם שמול.

יחד עם זאת, הערב מתברר שקיימים קשיים במשא ומתן עם השוער דרגוסלאב יבריץ', שדורש סכומים גבוהים יחסית ועליו אמר גורם בקבוצה: "אם לא נסתדר, נצטרך לחפש לו מחליף". בקבוצה מרוצים מיבריץ' מבחינה מקצועית, אך כרגע לא ברור אם יישאר. בקבוצה הבהירו שבקרוב מאוד ימשיכו המגעים עימו.

כמו כן בקבוצה יודיעו בימים הקרובים לשני הזרים, טומיסלאב בוסיץ' וונצ'ו טריאנוב, שלקבוצה יש אופציה לשחרר אותם בתום העונה, כי עליהם לחפש קבוצה אחרת. הקשרים נבוישה מרינקוביץ' וסבסטיאן סנסוני אמורים להישאר בכפוף לכך שהקבוצה תגיע עימם לסיכום כספי.

קוליק: "אני מאמין בחבורה הזו"

"זו היסטוריה לאגודה והיסטוריה עבורי, כך שהשמחה כפולה מבחינתי", אמר ערן קוליק, מאמן רמת השרון, בסיום, כשהוא מתקשה הפעם להישאר אדיש. "ההרגשה מצוינת, החבר'ה נלחמו והשקיעו. שיחקנו טוב, הבקענו שני שערים, אבל היינו שווים יותר. אם היינו חדים יותר, זה היה נגמר אחרת, עם עוד יותר שערים.

"יש לנו את כל היום לשמוח, אבל מחר אנחנו חוזרים למאבקי הליגה", הוסיף קוליק כשהוא יודע שהמאבקים עם הפועל כפר סבא, עירוני קרית שמונה, עירוני בת ים ונס ציונה חשובים יותר. "אני מאמין בחבורה הזאת, שתצליח גם בליגה. יש לנו פנצ'רים לפעמים, אבל עכשיו אני מאמין שנדע להצליח ולהמשיך את היכולת והמומנטום".

דודו אברהם, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-68, אמר: "זה היה החלום שלנו, לשחק בחצי הגמר באיצטדיון רמת גן. אחרי שאנחנו משחקים במגרשים קטנים, בלי קהל, בליגה הלאומית, סוף סוף נשחק מול קהל גדול. מדברים על הפערים בין ליגת העל לליגה הלאומית, אבל היום לא הרגשתי פערים. זה היה כיף גדול. יש לנו שחקנים שיודעים לשחק כדורגל".

לשאלה מדוע הדברים האלה עובדים דווקא טוב יותר בגביע נגד קבוצות ליגת העל מאשר בלאומית, מול קבוצות ברמתן, השיב אברהם: "בלאומית יותר צפוף, אבל פה נותנים לנו לשחק, וכשנותנים לנו לשחק, ככה זה נראה. אני מקווה שהשמחה הזו לא תפגע בנו בליגה". לגבי זהות היריבה בחצי הגמר, אמר אברהם: "לא רוצה לפגוש את את הפועל תל אביב, אין לי כוח לרדוף אחריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully