וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובט לסייקל

יובל קליין

13.4.2010 / 12:18

יובל קליין מציג מדור חדש בוואלה! בייסבול, ובו הוא מתמקד בשחקנים שהרשימו, לטוב ולרע, בשבוע החולף. עולים לצלחת

סינגל

הזוכה הראשון של העונה הוא סוג של הפתעה - צ'ייס הדלי מסן דייגו. הפאדרס, שנשענים בעיקר על יכולת אישית מצוינת של אדריאן גונזאלס (אפשר לבצע את הטרייד לרד סוקס מוקדם יותר מיולי?), ביצעו מהלך שהעבירו את הדלי מהאאוטפילד אל עמדת הבסיס השלישי, שהתפנתה בגלל הטרייד של קווין קוזמנוף לאוקלנד.

הדלי שמח לחזור לעמדה המקורית שלו והראה את זה עם ממוצע של 44.8 אחוז ושתי הכנסות רצים בשבוע הראשון, כשבנוסף גם גנב שני בסיסים. הוא המשיך ביכולת המצוינת במשחק הראשון בשבוע השני, מול אטלנטה. אוהדי הפאדרס, שבשנים האחרונות לא כל כך מרוצים מהקבוצה שלהם, נתנו את הכינוי "המציל" להדלי בזכות יכולות הקלאץ' שלו (לא שיש הרבה רגעים כאלה בסן דייגו, אבל בואו נפרגן).

דאבל

ווילי האריס זוכה בדאבל, אחרי סדרה מרתקת של וושינגטון נשיונלס מול ניו יורק מטס. במשחק השני בין הקבוצות, האריס ניצח את המשחק בעזרת קפיצה אקרובטית במצב של שני אאוטים ובסיסים מלאים. זו לא הפעם הראשונה, אלא השלישית שהאריס לוקח למטס ניצחון מהידיים.

כנראה ששחקני המטס לא שכחו את המהלך המבריק של האריס, ולמחרת, כשנפגשו שוב שתי הקבוצות בניו יורק, החליט הקלוזר של המטס פרנסיסקו רודריגז לזרוק את הכדור לכתף של האריס תוך כדי קריאות עידוד של הקהל. האריס לא נשאר חייב וסינן כמה מילים לעבר קיי-רוד, ותוך שניות כל הספסלים של הקבוצות היו במגרש.

כנראה שאוהדי ושחקני המטס מצאו משהו חדש להאשים את הכישלון שלהם. הנשיונלס יכולים להיות מעודדים מהשבוע הראשון, בו הם רשמו שלושה ניצחונות, וראו איך ההימור שלהם על ליבאן הרננדז עובד בינתיים. נציין גם שסטיבן שטרסבורג רשם חמישה אינינגים ראשונים במיינור ליג, עם 90 זריקות בממוצע של 97-98 מייל לשעה.

טריפל

את הטריפל השבועי לוקח האאוטפילדר הימני של פיטסבורג פייראטס, גארט ג'ונס. ג'ונס רשם בשבוע הראשון שלושה הומרים ושש הכנסות רצים. ג'ונס, שהראה לנו את כוח המחבט שלו בחודש יולי האחרון, בו זכה בתואר רוקי החודש של הנשיונל ליג, הראה גם סבלנות כשרשם חמש הליכות. הפייראטס יצטרכו לעבוד מאוד קשה כדי לקבל את תשומת הלב של תושבי פיטסבורג, במיוחד כשסידני קורסבי ובן רות'לסברגר ממשיכים לייצר כותרות, כל אחד מהסיבות שלו. לצערו של ג'ונס ושאר חבריו בפיטסבורג הבעיה העיקרית של הקבוצה היא הפיצ'ינג החלש שפשוט קרס השבוע מול אריזונה ורשם 12 ריצות באינינג אחד (עוד נחזור לזה בהמשך).

הומראן

נלסון קרוז זוכה במה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לחבוט מחוץ לפארק. קרוז מטקסס רשם פתיחה מפלצתית של חמישה הומרים ו-11 הכנסות רצים בממוצע של 45.8 אחוז. קרוז, שמועמד כבר מתחילת השנה לתואר ה-MVP, הציל פעמיים את הריינג'רס מהפסד ואף רשם הפגזת ניצחון ביום שלישי מול קליבלנד.

האאוטפילדר של הריינג'רס נעזר בתמיכה של הDH החדש, ולדימיר גררו, שנראה כאילו הוא שחקן ותיק בטקסס והעמיד ממוצע חבטות של 46.4 אחוז. הריינג'רס החליטו להחליף את הקלוזר שלהם, אחרי שפרנק פרנסיסקו פישל מול טורונטו, ובינתיים ממלא את מקומו השחקן בעל השם של הקיבוצניק, נפתלי פליז, שעשה עבודה יוצאת מן הכלל עם זריקות של מעל ל-100 מייל במשחקו הראשון כקלוזר נגד האינדיאנס. הריינג'רס פתחו סביר, ואחרי ששחקן הבסיס השני איאן קינסלר יחזור, לטקסס יהיה ליינאפ נהדר שיכלול שלוש מפלצות - קינסלר, גררו וקרוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תואר השקית החומה

את השקית החומה הראשונה של העונה לא נחלק לשחקן ספציפי, אלא לכל שחקני יוסטון האסטרוס, שרושמים פתיחת עונה קטסטרופלית. האסטרוס פתחו את העונה עם שבעה הפסדים רצופים. אז נכון שהם פגשו את שתי הקבוצות הטובות ביותר בנשיונל ליג, ונכון שהם פגשו את שלושת המגישים הטובים ביותר בנשיונל ליג, ונכון שלאנס ברקמן פצוע אבל זו סיבה לרשום רק 12 ריצות בשבעה משחקים?

12 הריצות של האסטרוס שוות לאותן 12 ריצות של אריזונה שהזכרנו למעלה מול הפייראטס. האסטרוס חובטים בממוצע של 23.8 אחוז, כשגם קרלוס לי והאנטר פנס, שאמורים להוביל את ההרכב, לא פוגעים. בשבעת ההפסדים לא אשמים רק ההתקפה, גם הפיצ'ינג של האסטרוס בעייתי. רוי אוסוולט הציג מספרים סבירים השבוע, אבל השאלה הגדולה היא וואנדי רודריגז. וואנדי נתן לאוהדי האסטרוס תקוות השנה אחרי עונה נהדרת, אותה סיים עם ERA של 3.02. מה המאזן שלו אחרי שני משחקים? שבע ריצות בעשרה אינינגים. היכולת של רודריגז תשפיע מאוד על האסטרוס, משום שחוץ מאוסוולט השביר יש את ברט מאיירס הלא יציב והאסטרוס חייבים להישען על מגיש אחד לפחות.

המספר השבועי

במהלך הפגרה החליפו בוסטון וטורונטו שורטס טופים, ולמרות שעבר רק שבוע אפשר לנחש מי נהנה יותר מהשינוי (לפחות בינתיים). אלכס גונזאלס חבט לארבעה הומרים וגנב שישה בסיסים לזכות טורונטו, בזמן שמרקו סקוטארו רושם RBI בודד וטעות קשה שעלתה בהפסד ליאנקיז. האם סקוטארו הוא הטעות השנתית של ת'יאו אפשטיין? שווה מעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully