וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "אני מוגבל, אז למה לפגוע בקבוצה?"

13.4.2010 / 16:20

בירם כיאל מסביר מדוע החליט להקדים את הניתוח במפשעה, שגרם לו לסיים את העונה. ערעורו של טשיירה יתקיים ביום ד'

קשר מכבי חיפה, בירם כיאל, הבהיר לצוות המקצועי במכבי חיפה כי הוא מעדיף לעבור את הניתוח במפשעה כבר השבוע, ולמעשה סיים את העונה. הניתוח ייערך ביום חמישי בבית החולים העמק. כידוע, כיאל סובל מפציעה ממושכת זה שלושה חודשים, עוד מהקמפפין האחרון של הנבחרת בשלושת השבועות האחרונים הוא עלה לשחק עם זריקה, אך זו הגבילה אותו.

הדבר יצר לחץ בקרב הצוות המקצועי משום שחסרונו צפוי להשפיע על מאבק האליפות. המאמן אלישע לוי זימן את השחקן לשיחה וביקש ממנו לרדת מהרעיון, אך כיאל הבהיר למאמנו שהוא סובל מכאבים עזים, ושאינו יכול לשחק.

כזכור, לוי שכנע גם את אייל משומר לחכות עם הניתוח עד תום העונה לאחר שהצוות הרפואי גיבש מסקנה דומה למקרה של כיאל, שקובעת שהפציעה לא תחמיר אם השחקן ינותח בתום העונה. "כיאל חשוב לנו מאוד ברגעים האלה, אסור שנפסיד אותו", אמר גורם בכיר במכבי חיפה.

בעקבות פציעתו של כיאל, נראה כי מי שיקבל את המושכות עד תום העונה במשבצת הקשר האחורי לצדו של ג'ון קולמה הוא דווקא אייל גולסה ולא גוסטבו בוקולי. בחיפה הזכירו כי גולסה הצליח בתפקיד הזה בו שיחק בין היתר גם בליגת האלופות. את רביעיית הקישור מול אשדוד צפויים להשלים יניב קטן וליאור רפאלוב, כששלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלישווילי צפויים לפתוח בחוד.

"מי שמקנא בנו ורוצה להזיק לנו, שיהיה בריא"

"לא רציתי לוותר על המשחקים שנותרו ולהשאיר את החברים", סיפר כיאל לאתר הרשמי של מכבי חיפה, "ניסיתי לשכנע את עצמי שאני מסוגל לסיים את העונה, ואז הגיעו האימונים והמשחקים, שלצערי, הזכירו לי שאיני מסוגל לעזור במצבי. אני סוחב את הבקע במפשעה כבר שישה שבועות. עליתי עם זריקות ורואה שהמצב אינו משתפר אלא נהיה גרוע יותר. עברתי בדיקה ויחד עם הצוות הרפואי הגענו למסקנה שאני חייב לעבור את הניתוח בהקדם כדי שגם הפציעה תעבור וגם אפסיק לסבול. הכאב באמת בלתי נסבל".

"לא חשבתי שלא אסיים את העונה הנפלאה הזאת", המשיך כיאל, "עשינו עונה ענקית בכל קנה מידה. שיחקנו בליגת האלופות ורצינו להגיע למצב הנוכחי ובמאני טיים ללחוץ על הדוושה. הייתי מוכן מבחינה פיזית להתמודד גם עם הלחץ והמתח אבל לצערי, עקב השתתפותי בעשרות משחקים בכל המסגרות, הגעתי למצב הנוכחי. כואב לי, אבל זה חלק מהמשחק. אני מוגבל בתנועה ובריצה, אז למה לפגוע בקבוצה? יש מספיק שחקנים מצוינים שיכולים לשחק".

כיאל גם התייחס למצבה של הקבוצה. "מי שמדבר על לחץ במועדון, לא מבין שבמועדון גדול כמכבי חיפה תמיד יש לחץ. השחקנים הוותיקים יותר למדו לחיות עם זה, החדשים הספיקו להתרגל. אנו יודעים להתמודד עם לחץ ואצלנו הוא חיובי. אותנו מעניין מה כותבים עלינו אנשים שלא אכפת להם מאיתנו? יש לנו מאות אלפי אוהדים שהולכים אחרינו באש ובמים, מחזיקים לנו אצבעות ורק הם מעניינים אותנו. מי שמקנא בנו ורוצה להזיק לנו, שיהיה בריא".

קולמה ובוקולי מחכים להודעה

ז'ורז'ה טשיירה, שהורחק בשבוע שעבר משישה משחקים בפועל בעקבות העימות עם השופט איתן תבריזי במשחק ההפסד להפועל רמת גן בשמינית גמר הגביע, יגיע מחר לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לערעור על עונשו. השחקן קיבל רשות ערעור בפני בית הדין העליון.

הקשר גוסטבו בוקולי והקשר ג'ון קולמה, שמבוקשים במכבי תל אביב ובני סכנין, יחכו להודעת המועדון בנוגע לסגל השחקנים שאלישע לוי מעוניין להשאיר בעונה הבאה. על פי המדיניות של המועדון, לוי מתכוון לפרסם את הסגל רק לאחר שתסתיים העונה.

המועדון פרסם אמש את מחירי הכרטיסים למשחק הקרוב מול אשדוד: 65 שקל ליציעים 2 עד 4, 45 לשאר היציעים, פרט לשערים 9 ו-10, שם המחיר יהיה 30 שקלים.

עדכון ראשון: 11:00
עדכון אחרון: 16:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully