וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "ההזדמנות אחרונה לעשות עונה גדולה"

12.4.2010 / 22:28

שחקני מכבי פתח תקוה קיימו את האימון המסכם לקראת משחק הגביע נגד רמת השרון. הלוזונים דאגו למענקי זכייה

המפלט האחרון של מכבי פתח תקוה בדרך לתואר ראשון העונה ייערך מחר (שלישי), במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד עירוני רמת השרון (15:30, ספורט 5+ לייב). בקבוצה של פרדי דוד יודעים שהפסד במשחק הזה, עשוי לשלוח את השחקנים לים בשלב מוקדם יחסית של העונה, שבמועדון לא היו רגילים אליו בשנים האחרונות. מלבד מענקי מיקום, מסבירים במועדון, הקבוצה תוכל לשלשל לקופתה עוד כמה מאות אלפי שקלים מהתקדמות לשלבים המאוחרים בגביע המדינה, מה שעשוי להועיל מאוד לקראת העונה הבאה.

אצל פרדי דוד אין חדש באסיפות שלפני המשחק. כמו אחרי ההפסד נגד בני יהודה בליגה ולפני המשחק הקודם בגביע מול בני לוד, גם הפעם אמר המאמן לחניכיו: "יש לכם גם הפעם הזדמנות לתקן". מחר, ללא קובי גנון וניצן דמארי, המאמן יעלה עם חיים מגרלשווילי כמגן שמאלי ועם מורד מגמאדוב שחוזר מפציעה כבלם. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "זאת ההזדמנות האחרונה שלנו לעשות עונה גדולה. התקציב זהה לחלק מקבוצות התחתית, אף אחד לא היה מאמין בתחילת העונה אם היינו אומרים שנתרחק ממאבקי התחתית וניאבק על הגביע".

לשחקני פתח תקוה יש מענקים בחוזה, וזה עוד אלמנט שיכול לדרבן אותם לקראת המשחק מחר. רוב השחקנים יוכלו להרוויח, מלבד המענקים הקבועים, כ-5,000 עד 10,000 דולר אם הקבוצה תזכה בגביע. החלוץ טומיסלאב בוסיץ' שרק מחכה להודעת שחרור ונעדר מהסגל בשבת, בהפסד לרענה, בגלל פציעה – יחזור לסגל. דן רומן וסבסטיאן סנסוני יפתחו בקישור האחורי.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי; דן רומן, סבסטיאן סנסוני, דני פרדה, נבוישה מרינקוביץ'; טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully