וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בית"ר: "אפשר להפוך את העונה לגדולה"

אמסלם דרבן את שחקני בית"ר לקראת רבע הגמר (ג', 21:00, ערוץ 2 ו-5 HD). גוטמן: "שלא יקרה מה שקרה נגד הקטנות"

הפועל תל אביב ערכה הערב (שני) את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מחר (שלישי, 21:00, ערוץ 2) מול בית"ר ירושלים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. במועדון מאוד מרוצים מהיכולת וכן מהתוצאות האחרונות של הקבוצה בליגה, ומקווים כי שרשרת הנצחונות תימשך גם מחר, במשחק הגביע החשוב. ואכן, לפחות מהבחינה הסטטיסטית לבית"ר יש יסוד סביר לדאגה. מאז עונת 02/03, אז הפסידה הפועל תל אביב להפועל באר שבע ברבע הגמר, בכל עונה בה האדומים לשלב שמונה האחרונות הם טיפסו עד שלב הגמר.

עוד לפני האימון היום, ערך המאמן אלי גוטמן את אסיפת הקבוצה. גוטמן הראה לשחקניו את הוידאו מהמשחק האחרון מול בית"ר בבלומפילד ואמר להם: "אנחנו חייבים להיות מרוכזים לכל אורך המשחק. אסור לנו לחזור על מה שהיה, שלא יהיה כמו במשחקים האחרונים מול הקבוצות הקטנות. אתם צריכים להיות ממושמעים טקטית - מההתחלה ועד הסוף".

מאמן האדומים שוב בחר לקחת את אלופת אירופה, ברצלונה, כדוגמה, והסביר לשחקניו: "בכל פעם שבארסה מאבדת את הכדור גווארדיולה מבקש לחץ ושהכדור ישוב אליהם תוך שלוש שניות. את ההבדל אצלם עושים שחקני ההתקפה שלוחצים ישר על הכדור ולא מאפשרים ליריבה לפתח את המשחק. אני רוצה לראות את אותם הדברים גם אצלכם"

גוטמן מתכנן שני שינויים בהרכב לעומת ההרכב שניצח את הפועל רמת גן בליגה בשבת. הקפטן, וואליד באדיר, שנעדר מהמשחק האחרון עקב צבירת כרטיסים יחזור על חשבונו של יהודה חוטה שהחליפו, ואילו דני בונדר יתפוס את מקומו של עומרי קנדה בצד הימני של ההגנה. זוראב מנטשאשוילי, שהפתיע ועלה עם זריקה מול רמת גן, יעלה גם מחר בהרכב ואילו מהראן לאלה, שגם כן צפוי לקבל זריקה לפני המשחק, ישמש לגוטמן אופציה התקפית נוספת על הספסל. שי אבוטבול, שלא נמצא בכושר מאז שחזר מהפציעה לא יהיה מחר בסגל. הקשר, שרק העונה חתם במועדון לחמש שנים נוספות, מאוכזב מאוד ממעמדו החדש בקבוצה ובקיץ הוא יבקש להיות מושאל לקבוצה אחרת.

נציג מטעם לברקוזן הגרמנית יגיע מחר למשחק על מנת להמשיך ולעקוב אחרי איתי שכטר. בסביבתו של החלוץ מקווים כי אחרי המעקב הארוך והרציני של הגרמנים תגיע בקרוב גם הצעה קונקרטית. בנוסף, סקאוט של אנדרכלט שצפה היום באימון יהיה מחר גם ביציע ויעקוב אחרי מספר שחקנים של הפועל תל אביב.

למשחק המסקרן נותרו עוד כ-900 כרטיסים שמיועדים אך ורק לאוהדי הפועל, כאשר אוהדי בית"ר לא יורשו להיכנס ליציעי האדומים. המכירה תיערך עד 17:00 בקופת לאן וב-17:30 תעבור לקופות בלומפילד.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשוילי, גיל ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה.

האם העצות של בנאדו וגרשון יועילו?

לאחר ההפסד למכבי תל אביב בקרב על המקום השלישי בשבת, ולפני המפגש הנוסף מול הצהובים של אבי נמני כבר בשבת הקרובה, בבית"ר ירושלים שכחו לחלוטין מהליגה ומתרכזים רק ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל ת"א מחר בבלומפילד.
הצהובים ינסו לעשות היסטוריה ולהפוך לקבוצה הישראלית השנייה אי פעם שזוכה בגביע שלוש פעמים ברציפות, אלא שמולה יעמדו האדומים, היחידים המחזיקים בהישג.

כדי להיכנס לאווירה ולנסות לצאת מהתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה בשבוע וחצי האחרון, יצאה הערב בית"ר ירושלים להתאמן ברמת גן, ומשם המשיכה למלון בו ילונו הלילה וישהו עד לשעות אחר הצהריים מחר, אז יצאו לבלומפילד. כל הכרטיסים שהקצתה הפועל תל אביב לאוהדי הקבוצה נחטפו, ואוהדים רבים קנו כרטיסים ליציעי היריבה וינסו את מזלם.

אלא שעל אף האווירה החגיגית, בבית"ר מבינים כי הפועל היא הפייבוריטית במשחק, בטח כשהירושלמים יחסרו את קובי מויאל. מאז המשחק מול מכבי תל אביב התחבט רבות דוד אמסלם בהרכב ובמערך שיפתח מחר עקב חסרונו של הקשר האחורי והיעדר האופציות על הספסל, ואף התייעץ עם צמד הבלמים הוותיקים אריק בנאדו ושמעון גרשון באשר לאיזו טקטיקה תתרום יותר לייצוב ההגנה. המאמן הצעיר עדיין לא הגיע להחלטה סופית, ולא תרגל הרכב באימון המסכם, כשרק מחר לקראת המשחק תגמל בליבו ההחלטה כיצד לעלות לקרב.

בינתיים מתלבט אמסלם בין שתי אופציות עיקריות - עלייה עם שלושה בלמים ועידן טל כקשר אחורי בודד, כשלצידו עמית בן שושן ואבי ריקן כקשרים התקפיים, או להמשיך במערך של 4:4:2, כשלצד עידן טל בקישור האחורי יפתח אריק בנאדו או איתן טיבי. אם בנאדו יהיה זה שיפתח בקישור, טיבי יתופקד כמגן ימני ותומר בן יוסף יפתח במרכז ההגנה, אם טיבי יפתח כקשר יהיה זה חן עזריאל באגף הימני ובנאדו במרכז ההגנה לצד שמעון גרשון.

הרכב אמנם לא תורגל, אך כל שחקני הסגל עבדו על בעיטות מ-11 מטרים באימון המסכם, לאחר שכזכור הדיחו בשמינית הגמר את מכבי ת"א בפנדלים שהגיעו עד לבעיטה העשירית לכל קבוצה. אמסלם ביקש משחקניו לישון טוב הלילה ולהגיע מחר למשחק עם מלוא האמונה ומלוא הביטחון. "הגביע לא קשור לתוצאות בליגה, זה מפעל שונה שיכול להפוך את העונה הזאת לגדולה", הסביר המאמן לשחקניו.

שחקנים בקבוצה, שדיברו רבות ביניהם על היכולת הדלה שהציגו, סיפרו כי קצב האימון היה גבוה במיוחד וכי הם בטוחים כי הקבוצה תפיק יכולת גבוה בהרבה מזו שהפיקו מול מכבי בשבת.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי (חן עזריאל), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אלירן דנין, אריק בנאדו, עידן טל, אבי ריקן, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully