וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שיחת הבהרה ליניב גרין

איתן נוח

12.4.2010 / 14:59

הסנטר נקרא לשיחת בירור אצל היו"ר שמעון מזרחי בעקבות הביקורת שהטיח בקבוצתו. מסתמן שהוא לא ימשיך בעונה הבאה

בבוקר שלאחר פרסום הראיון של יניב גרין בוואלה! ספורט, ערכה היום (שני) מכבי תל אביב אימון לקראת המשחק מול הפועל ירושלים ביום חמישי הקרוב. גרין לקח חלק באימון, אך לפניו נערכה לסנטר שיחת בירור אצל היושב ראש, שמעון מזרחי, בעקבות דבריו מאתמול. עד כה סירבו במכבי להגיב לראיון ולדברים הקשים של גרין כלפי המועדון וכלפי מאמנו, פיני גרשון.

כזכור, גרין ביקר את התנהלות הקבוצה, והצהיר כי "מכבי תל אביב איבדה את הדרך שלה". גם לפני שפורסמו הדברים היה נראה שגרין עושה את דרכו אל מחוץ לקבוצה, אבל אחרי הראיון נראה שרק נס ישאיר אותו בקבוצה. שכרו העונה נע סביב ה-550 אלף דולר נטו לעונה, כשלשחקן יש חוזה גם לעונה הבאה.

במידה שבמועדון ירצו להשתחרר מהחוזה של גרין, סכום הפיצוי לשחקן מוערך בקצת יותר מ-100 אלף דולר. במידה שגרין יעזוב, יעמדו לפניו שתי אופציות ריאליות בארץ - מכבי חיפה ובעיקר הפועל ירושלים, שהן שתי הקבוצות היחידות שיכולות לשלם סכומים גבוהים יחסית. באירופה לעומת זאת, מגוון האפשרויות הוא גדול יותר, ולא מן הנמנע שגרין ימצא את עצמו בקבוצה בדרג השני של אירופה.

מבחינתה של מכבי ישנם מספר שחקנים שיכולים להחליף את גרין על תקן הגבוה הישראלי. אלישי כדיר, שחקנה של גלבועגליל, ורוברט רות'בארט, שחקנה של ברק נתניה, נמצאים גבוה ברשימת המועמדים, אך מידת התאמתם ליורוליג עדיין מוטלת בספק, כשלכל אחד מהם יש לא מעט תחומים לשפר בשביל להשתדרג. שחקן נוסף ששמו עשוי לצוץ בגזרת מכבי בעונת המלפפונים הוא עידו קוז'יקרו, שקיבל הצעה להצטרף לקבוצה בעבר וסירב וגם עתה לא ברור האם יסכים לבוא לתחתית הרוטציה של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully