וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל סובל מבקע במפשעה

12.4.2010 / 18:00

קשר מכבי חיפה עבר בדיקה שגילתה את מקור הכאבים, אך צפוי לשחק עד תום העונה. אלישע לוי לשחקניו: "מנסים להלחיץ אותנו"

לאחר ה-0:0 בשבת נגד הפועל חיפה וסיום הליגה הסדירה, מכבי חיפה חזרה להתאמן היום (שני) לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד. המאמן אלישע לוי שוחח עם שחקניו לפני האימון ואמר להם: "אנשים מנסים להלחיץ אותנו ומדברים על כך שאנחנו לא בתקופה טובה, אבל אנחנו נראה להם שהם טועים. בורדו ואינטר הובילו את הליגה לכל אורך העונה בצרפת ובאיטליה, ותראו לאן בורדו הגיעה. אנחנו עדיין מובילים בפער של 3 נקודות מהמקום השני, אז על מה הלחץ?"

כפי הנראה, סאדאת בוקארי יירד לספסל בשבת הקרובה מול מ.ס. אשדוד לאור היכולת החלשה שגילה. לגבי אייל משומר, לוי שוקל לאפשר לו מנוחה במשחק הקרוב, כדי שיגיע מוכן יותר למשחק מול הפועל תל אביב, ממנו ייעדר עלי עוסמאן, שלא ישחק בשל כרטיסים צהובים. כזכור, למשומר התגלתה פגיעה במיניסקוס, ולבקשת אלישע לוי, באישור הצוות המקצועי, השחקן החליט להמשיך לשחק עד סוף העונה, שלאחריה יעבור ניתוח. אם משומר לא יפתח בשבת, עוסמאן יעלה בהרכב כמגן ימני.

הקשר בירם כיאל, שעבר היום את הבדיקה הרפואית שהיתה אמורה לבדוק מה מקור הכאבים במפשעה, התבשר כי מדובר בבקע מפשעתי. יחד עם זאת נודע כי מדובר בפציעה פחות חמורה מזו של אייל משומר, ולפי כך בקבוצה ככל הנראה ימליצו שכיאל ישחק עד סוף העונה, ואם יזדקק לניתוח יעבור אותו רק בתום העונה.

בתוך כך, בקבוצה נערכים לאפשרות שג'ון קולמה או גוסטבו בוקולי יעזבו בתום העונה, וגורם מקצועי במועדון אמר בלי להתייחס ישירות לשניים: "נדאג להביא שחקן טוב יותר במקומו של כל מי שיוחלף".

לקראת המשחק מול אשדוד, הוזילה מכבי חיפה את מחירי הכרטיסים. כרטיס ליציעים 2 ו-4 יעלה 65 שקלים, וליציעים 9 ו-110 יעלה 30 שקלים.

עדכון ראשון: 13:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully