וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת שוחחה עם סוכנו של ויסה

12.4.2010 / 11:39

הקשר דורש כ-120 אלף דולר בעונה, הצדדים קבעו להיפגש שוב. דני לוי: "סיני וחצור יכולים להביא כל שחקן בארץ". בשירו ישוחרר

הנהלת הפועל פתח תקוה שוחחה אתמול (ראשון) עם סוכנו של קשר בית"ר ירושלים, ג'וניור ויסה, זאת במטרה לסכם איתו על העברת השחקן בעונה הבאה. סוכנו של השחקן, באנדי ארויו והמנכ"ל, אפי צפריר, קבעו להמשיך את השיחות ביום רביעי במטרה לנסות ולהבטיח כבר עכשיו את העברת השחקן. ויסה דורש כ-120 אלף דולר לעונה, אך היו"ר דני לוי כבר הבהיר כי: "תומר סיני וגל חצור יכולים להביא כל שחקן שהם רוצים לארץ, כולל ויסה ורודי חדד". לאחר הפניה שנעשתה לחדד, בפתח תקוה מקווים שגם ויסה יסכים לעבור.

כזכור, פתח תקוה כבר פנתה לקשר היהודי-צרפתי של שאטורו, רודי חדד, במטרה לצרף אותו בעונה הבאה, כשהמתווך בין הצדדים היה הקשר האחורי ג'ונתן אסוס, שהמליץ לו להגיע לארץ. עד סוף השבוע הבא אמור הקשר הצרפתי להחזיר תשובה סופית בנוגע לעתידו. המאמן אלי מחפוד מתכוון לפנות בקרוב מאוד גם למכבי חיפה, בניסיון לשאול את הקשר ישראל זגורי בו הוא מעוניין מאוד. זגורי כבר סיכם בהפועל פתח תקוה בחלון ההעברות, אך נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר מנע את העברתו ברגע האחרון.

המשא ומתן עם המגן עמנואל מתיאס לא מוצה עדיין מאחר והמגן לא קיבל פרטים נוספים על העסקה, מלבד השכר, אותם הוא דורש לברר ולא נפגש עם ההנהלה עם סוכנו. כזכור, בפתח תקוה הודיעו עוד לפני כשבועיים כי המגן נשאר והם מעריכים כעת שהחוזה ייחתם בקרוב מאוד. הפגישה הרשמית עם סוכנו צפויה להתקיים במהלך השבוע הקרוב. גם החלוץ אברהים בסיט עשוי להמשיך, אך זה תלוי בהחלטה הסופית של מחפוד.

המאמן יחתום על חוזה באופן רשמי בכפוף להשארת הקבוצה בליגת העל. בינתיים, הוחלט כי החלוץ הגנאי עוסמן בשירו יעזוב את הקבוצה. אם הקבוצה תישאר בליגה לפני המחזור האחרון, ייתכן שהוא ישוחרר עוד לפני תום משחקי הפלייאוף.

היום ייערך משחק אימון נגד עראבה, בו ייבחנו שני שחקנים מקבוצת הנוער של נווה יוסף (ליגה ארצית צפון - הבלם סרגיי טרסביץ' והחלוץ שגיא סבג (19). האחרון כבש תשעה שערי ליגה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully