וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס: "אני גאה במקגווייר"

12.4.2010 / 9:30

שני כוכבי העבר נפגשו הלילה בסן פרנסיסקו, בונדס עדיין מעדיף להתייחס לסמים של אחרים: "אני שמח שהוא בחר להודות"

כוכבים גדולים כבר הודו בשימוש בסמים אסורים בשנים האחרונות - מארק מקגווייר ואלכס רודריגז בראש הרשימה - אבל בעולם הבייסבול עדיין מחכים לדג השמן ביותר, שיאן ההומראנס בארי בונדס. אלא שלבונדס בן ה-45 אין, בשלב זה, תוכניות לספר על עברו והוא מעדיף לדבר על אחרים.

"אני חבר טוב של מארק מקגווייר", אמר בונדס, "ואני גאה בו על הודאתו. היו לנו יחסים טובים לאורך השנים ואני שמח בשבילו". בונדס אמר את הדברים באיצטדיון הג'איינטס בסן פרנסיסקו, אליו הגיע לאיחוד עם הקבוצה של שנת 2000, שזכתה באליפות בית המערב. הוא פגש את מקגווייר, שהגיע לשם עם סט. לואיס קרדינלס.

"בארי היה שחקן מצוין, הרבה תארי MVP", אמר מקגווייר, "זה גורם לי להרגיש טוב, מה שהוא אמר". הוא התייחס לעצמו: "בחיים קורים דברים שצריך להתמודד איתם ולהפיק מהם לקחים".

חדשות מהליגה: לאחר שבוע של משחקים מוליכה טורונטו את הבית המזרחי ב-AL עם מאזן 1:5. דטרויט עם מאזן זהה במרכז ובבית המערב מובילה אוקלנד עם 2:5. רוי האלאדיי הפציץ הלילה תשעה אינינגים בניצחון 1:2 של פילדלפיה ביוסטון, והפיליז מובילים את ה-NL מזרח עם מאזן של 1:5. סט. לואיס מוליכה את בית המרכז עם 2:4 וסן פרנסיסקו, שגברה על כריס קרפנטר וסט. לואיס 7:8, היא מובילת המערב עם 1:5.

לכל שאלה בנושא סיקור הליגה העונה או בכלל: davidr@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully