וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה ששווה ה-MVP של הסופרבול?

12.4.2010 / 9:31

פיטסבורג העבירה לג'טס את סנטוניו הולמס, התופס שהיה ה-MVP בסופרבול ב-2009, תמורת בחירת סיבוב 5 בדראפט

רק לפני שנה וחודשיים הוא היה ה-MVP של הסופרבול במדי פיטסבורג, והחל מהיום הוא כבר לא סטילר. סנטוניו הולמס, התופס שהביא לפלדות זכיה בסופרבול בתחילת 2009 עם תפיסת הניצחון על אריזונה, עובר לניו יורק ג'טס. המחיר, בחירת דראפט בסיבוב החמישי, נשמע מאוד זול לפחות על הנייר, ומצביע על עוד עסקה ראויה ביותר של ה-GM מייק טננבאום.

הג'טס נזקקו לתופס, שיהווה מטרה עבור מארק סאנצ'ז לצדם של בריילון אדוארדס, ג'ריקו קוצ'רי והטייט אנד דסטין קלר, ולאחר שצירפו איום אווירי נוסף - הרץ האחורי לדניאן טומלינסון. הסטילרס, מצדם, רצו, כפי הנראה, להיפטר מאוד מהולמס, שהסתבך לאחרונה בתביעה של אשה שטוענת כי תקף אותה בבאר בפלורידה.

הסילונים עדיין רוצים לצרף גם את ג'ייסון טיילור, אבל סוכנו הודיע כי הקיצוני הגנתי הוותיק טרם החליט אם להגיע. "זו לא שאלה של כסף, אלא של החלטה אם להגיע לניו יורק ולשחק בה", אמר גארי וויצ'ארד.

לאחר קרוב ל-40 שנה, ירד המסך על טקסס סטדיום, האיצטדיון בו שיחקה דאלאס קאובויס במשך ארבעה עשורים. האיצטדיון פוצץ אתמול, מה שגרם לאנשים להזיל דמעה. "זה היה הרבה יותר מרגש משחשבתי", אמרה פאם סיל, שהייתה מעודדת של הקאובויס ב-1975.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully