וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים שמעו מה קרה בבלומפילד והפסיקו לרוץ"

11.4.2010 / 14:27

ביקורת שחקנים על חבריהם במכבי פ"ת. במועדון בונים על מענקי מיקום בפלייאוף האמצעי. בקל, שמול, אונגר ודיאמנט יחזרו

"ההגנה אתמול נראתה שערורייה. בניוניוס לא כבש שער ליגה אחד מאז שהגיע להפועל רעננה. שחקנים כאן לא השקיעו כי ידעו שהפועל רמת גן מפסידה להפועל תל אביב, הם שמעו את התוצאה והפסיקו לרוץ". כך אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה לאחר אימון השחרור שקיימה הקבוצה הבוקר (ראשון), על חלק מחבריהם לקבוצה, זאת לאחר ההפסד המביש אמש להפועל רעננה (3:2) במסגרת מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה.

"למזלנו הבטחנו את מקומנו בפלייאוף האמצעי", הוסיף שחקן בקבוצה. "עכשיו אפשר לשחק משוחרר. צריך לשכוח את מה שקרה אתמול". המאמן פרדי דוד אמר לשחקנים באסיפה שקיים לפני האימון: "תרימו את הראש, אחרי ההפסד לבני יהודה בליגה אמרתי לכם שאפשר לתקן בגביע נגד הפועל בני לוד (מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 – א.י.). אפשר לצאת לדרך חדשה עם ניצחון בגביע ביום שלישי". במשחק רבע הגמר גביע המדינה מול עירוני רמת השרון יחסרו לדוד הבלם ניצן דמארי והמגן קובי גנון (צהובים).

במועדון בונים דווקא על מענקי מיקום: הקבוצה שתסיים את הליגה במקום השביעי תקבל 600 אלף שקלים. המקום השמיני והתשיעי יקבלו 400 ו-200 אלף שקלים, בהתאמה. המקום הנוכחי של הקבוצה (עשירי) לא יקנה לפתח תקוה מענק. "המצב של הליגה מלמד שכל שקל חשוב למועדון", אמרו הבוקר.

ההכנות לעונה הבאה בעיצומן

הצוות המקצועי החליט להחזיר לפחות ארבעה שחקני בית מושאלים לסגל בעונה הבאה – הקשר האחורי רועי בקל (עירוני רמת השרון), הקשר דידי אונגר (סיים השאלה אבל יחזור מהפועל אשקלון) ואת החלוצים רותם שמול (עירוני רמת השרון) ולירון דיאמנט (הכח עמידר רמת גן). הארבעה ייקחו חלק במחנה האימונים שייערך בגרמניה או באוסטריה וכנראה שיצורפו לסגל.

השחקנים שהוחלט שלא להחזיר למועדון הם: עומר הדר, אוהד כהן (נשאר כנראה בהפועל חיפה), איסמעיל עאמר (מסיים השאלה), איתן פריינטה, רון גליק, מג'ד יונס וסולי צמח. האחרון עוד היה אמור להגיע בקיץ מעירוני קריית שמונה, אבל מאז נוצר נתק ובמועדון לא מעוניינים שיחזור בשלב זה. גם הקשר אורי לוזון והבלם עודד גביש עשויים לחזור לסגל, אם יחפצו בכך. הקשר שי דוד (הפועל כפר סבא) לא אמור לחזור בשלב זה. לגבי נאור פסר, תתקבל החלטה סמוך לתחילת העונה.

עתידם השחקנים הזרים של הקבוצה, השוער דרגוסלאב יבריץ' והקשרים סבסטיאן סנסוני מנבוישה מרינקוביץ', תלוי בסיכום הכספי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully