וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על ברקת להודיע השבוע על הישארות

11.4.2010 / 11:52

בב"ש אף רוצים שהבעלים תבשר לשחקני המפתח על עתידם. שחקנים על קאלה: "כתבו שהוא פצוע. לא סתם הוא תורגל כחלוץ"

בהפועל באר שבע מפעילים לחץ כבד על הבעלים אלונה ברקת לקיים מסיבת עיתונאים ולהודיע בה, עוד במהלך השבוע הקרוב, על הישארות במועדון. הלחץ מופעל מצד גורמים שונים בקבוצה ומצד מקורבים למועדון. ההערכה היא שברקת תודיע על הישארות בקרוב מאוד, ואז תוכל הקבוצה להתחיל בהכנות לעונה הבאה. עיקר הלחץ נובע גם בעקבות עתידם של שחקני המפתח, שרובם מחזיקים בחוזה עם אופציה מצד המועדון לסיום ההתקשרות בתום העונה. דוד רביבו, ליאור אסולין, מאור מליקסון, יוסי אופיר, אייל שן וגיל בלומשטיין הם רק חלק מאותם שחקנים.

המאמן ויקו חדד היה נרגש אתמול (שבת) מהשער שהבקיע השוער טברטקו קאלה (בניצחון 2:3 על הפועל עכו במחזור ה-30 בליגה) וצעק לשוער בחדר ההלבשה: "הוא קוסם, הוא קוסם". שחקן בקבוצה אמר על השוער: "כתבו שהוא פצוע ולא יכול לשחק, אבל התעלמו מכך שהוא תורגל כחלוץ ויכול לשחק. לא סתם זה קרה. הוא אפילו הועיל יותר מהחלוצים ששיחקו".

בקבוצה הזכירו מספר פעמים את ניר קלינגר ודרור קשטן כמועמדים לעונה הבאה, אך בינתיים לא נעשתה פניה רשמית לאף אחד מהם. במועדון מעריכים שברקת תרצה לצרף את אחד משני המאמנים בעונה הבאה, אבל רק לאחר שתכנס את מסיבת העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully