וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "רואים שאנחנו משחקים טוב יותר מחיפה"

האדומים מגיעים במומנטום לפלייאוף, שכטר חושב על בית"ר: "תהיה מלחמת עולם". נציגי איינדהובן התלהבו מורמוט

ברני ארדוב

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: עידן גוראל

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שבת) את העונה הרגילה עם חיוך גדול אחרי הניצחון 1:3 על הפועל רמת גן והתיקו המאופס של מכבי חיפה בדרבי, שצימק את הפער מהאלופה אחרי הקיזוז לשלוש נקודות בלבד. האדומים מרגישים שהמומנטום נמצא בצד שלהם לקראת תחילת משחקי הפלייאוף העליון, ואחד השחקנים אמר אמש: ""אנחנו משחקים כדורגל יותר טוב וכולם רואים את זה. אם נשמור על אותה יכולת עד תום העונה, כולנו מאמינים שנזכה באליפות".

עוד לפני שיחל הפלייאוף בשבת הקרובה תעלה הפועל ביום שלישי להתמודדות לא פחות מעניינת מול בית"ר ירושלים ברבע גמר הגביע. "יש לנו ביום שלישי מלחמת עולם מול בית"ר", אמר איתי שכטר. "אני מאמין שעם הקהל החזק והתומך שלנו נוכל לעשות את זה ולעבור לשלב הבא. מול רמת גן השגנו ניצחון חשוב, במשחק קשה נגד קבוצה שעשתה חיים קשים לקבוצות חזקות בליגה שלנו".

על הפרגון לו זכה מצדו שלו וינסנט אניימה, שוויתר לו על בעיטת הפנדל השני שנפסק לזכות האדומים ואיפשר לו להתקרב לשלומי ארבייטמן במאבק על תואר מלך השערים אמר שכטר: "מלכות השערים זה לא משהו שיושב לי בראש, אני רוצה שהקבוצה תנצח וטובת הקבוצה זה הדבר הכי חשוב לי. אניימה בועט יותר טוב ממני פנדלים, ואני כבר החמצתי כמו שיודעים כמה פנדלים בקריירה. עם זאת, הקהל רצה שאני אבעט ו-וינסנט, שהוא חבר אמיתי, אמר לי 'קח, באהבה', אז לקחתי את הבעיטה ואני שמח שהבקעתי. מתחילת העונה אני אומר שהאוהדים של הפועל הם הכי טובים שיש. הם נותנים לנו חום ואהבה, כשמגיעים למשחק כמו אתמול 13 אלף צופים, זה מראה כמה הכוח שלנו הוא בקהל".

לגבי המעקב אחריו מצד קבוצות אירופיות אמר שכטר: "האמת היא שאני לא חושב על סקואטים יותר מדי, אני רק חושב איך ננצח ואיך נרוץ קדימה. זה כיף שבאים לראות אותך מאירופה, זה מחמיא, אבל אני צריך לעשות את העבודה שלי והם יחליטו מה קורה איתי". נציגים של לברקוזן, שעקבה אחרי שכטר במשחק מול הפועל רעננה, לא נכחו אתמול בבלומפילד אך צפויים להגיע למשחק מול בית"ר כדי לגבש החלטה האם לרכוש את החלוץ . בסביבתו של שכטר אתמול: "זו תהיה ההעברה הכי גדולה שנעשתה מהארץ אם מועדון כמו לברקוזן יחליט לקנות אותו".

ידין נכנס לפנקסי הסקאוטים

לא פחות מארבע קבוצות שלחו נציגים מטעמן כדי לעקוב אחרי שחקני הפועל תל אביב אתמול - איינדהובן, ליל, ולנסיין ואנדרכלט. הסקאוטים של איינדהובן התלהבו במיוחד מגילי ורמוט, ומעבר לביצועיו בצד ההתקפי ההולנדים היו מרוצים גם מהתרומה הגנתית של הקשר והיכולת הפיזית שהציג, אך בסביבתו מדגישים שעדיין לא קיימת הצעה ממשית על הפרק.

גם אביחי ידין, שלא נכלל בפנקסי הסקאוטים שההגיעו אתמול לבלומפילד, הרשים את נציגי אנדרלכט וגם את אלה של ליל, שדווקא לא התלהבו מדגלאס דה סילבה אותו הגיעו לראות. לעומתם כבר פנו נציגי ולנסיין לראשי הפועל תל אביב בבקשה להיכנס למשא ומתן על רכישת הבלם הברזילאי, עליו דורשים האדומים לפחות 2.5 מיליון יורו, שלא מתלהב לעבור לקבוצה הצרפתית הקטנה, ועשוי לתת עדיפות להפועל תל אביב במידה שולנסיין לא תציע לו שדרוג משמעותי במשכורת.

שחקניו של אלי גוטמן יחלו היום את הכנותיה למפגש המסקרן מול בית"ר ביום שלישי. מהראן לאלה, שלא היה אתמול בסגל, אמור לחזור לאימונים מלאים ולפתוח על הספסל לאחר שיקבל זריקה. דני בונדר עשוי להחליף את עמרי קנדה בעמדת המגן הימני, וגם דניאל דה רידר גם בתמונת ההרכב לאחר שהציג יכולת טובה אתמול במחצית השניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully