וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "כל אחד צריך להתייחס לכל משחק ברצינות"

איתן נוח

10.4.2010 / 22:11

מאמן מכבי ת"א התעלם מהפתיחה הגרועה בניצחון על אשקלון, אבל התאכזב מהשיפוט. בית הלחמי: "ההבדל היה בספסלים"

כשעומר סניד העלה את עירוני אשקלון ליתרון 10:25 ברבע הראשון, מכבי תל אביב נראתה מבולבת, עצבנית ואובדת עצות. שחקניו של פיני גרשון אולי ציפו שהיריבה תתרפס בפניהם בדרך לעוד הפסד ביד אליהו, אבל גילו מולם את ג'ימי בקסטר ומורן רוט רצים בשיא המהירות להתקפות מתפרצות. החיוניות האשקלונית הספיקה לרבע אחד בדיוק. אלן אנדרסון לקח פיקוד עם 19 נקודות במחצית הראשונה, דורון פרקינס היה גדול עם 20 נקודות, 18 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והשניים הוליכו את מכבי תל אביב לניצחון 80:98. ביום חמישי הקרוב מכבי תל אביב תתאחר במלחה אצל הפועל ירושלים, והם יודעים כי הם חייבים להיות דרוכים מהרגע הראשון, כי לא יהיה קל לצאת מבור כזה מול שחקניו השאפתניים של גיא גודס.

"מאחר שהמשחק נגמר בסדר, לא צריך להיכנס למה שהיה בהתחלה", אמר מאמן מכבי תל אביב פיני גרשון בסיום, "אני מקווה שהדברים האלה הם לא רק באשמתנו. היו דברים שלא היו צריכים לקרות. כל אחד צריך להתייחס לכל משחק ברצינות, המאמנים, השחקנים והשופטים. היו כמה דברים שלא היו בסדר. בחצי הראשון הם הלכו 18 פעמים לקו והיו דברים שאני לא רוצה להיכנס אליהם. אני חושב שהמשחקים האלה הם יותר קשים לשיפוט ממשחקים צמודים וצריך להתייחס לזה בהתאם. כל ההפרש הזה, הוא לא הכול באשמתנו. אני לא אסכן את איידסון אם הוא לא יהיה ב-100%. ניצחנו עד עכשיו בלעדיו קבוצות טובות".

דורון פרקינס, שהצטיין במכבי וקיבל נתח דקות משמעותי במקום אנדרו ויז'נייבסקי (8 דקות) שאינו חש בטוב: "מה שהיה ברבע הראשון זה משהו שיכול לקרות. קצת לא הערכנו אותם. הם קבוצה מאוד טובה והם יכלו לנצח אותנו. היינו צריכים להילחם חזרה ולהיות יותר אגרסיביים. אנחנו צריכים להבין שכל משחק הוא משחק הכנה למשחק האליפות. צריך לקחת כל משחק בעתו".

מנגד, מאמן אשקלון אריאל בית הלחמי היה מאוכזב. אחרי פתיחה מוצלחת, קבוצתו דעכה ונכנעה לפיזיות ולעומק של מכבי: "הרבע הראשון היה נורא מבחינתנו כי הוא העיר את הדוב מהתרדמה שלו. חשבנו שאנחנו משחקים רק רבע אחד. בסופו של דבר הספסלים עושים את ההבדל. כשעולים שחקנים כמו פרקינס ובלות'נטאל מהספסל במשחק שלם, קשה להחזיק מעמד. נגמר כמו שנגמר. כשאתה בונה את העונה, אתה לא בונה על ניצחון. שבוע הבא יש לנו משחקים חשובים על המקום השישי. אנחנו צריכים לשכוח ממה שקרה פה היום ולהתכונן לחיפה".

ג'ימי באקסטר: "אתה יכול לצפות ממכבי לרוץ עלינו. כשאתה משחק מול מכבי אתה לא יכול להחזיק אותם צמוד יותר מדי. היינו צריכים להיות רגועים יותר. הם קבוצה מאוד עמוקה. כשהם לא התחילו טוב, הם יכלו לעשות חילופים שאפשר להם לרוץ נגדנו. כל פעם שאני עולה למגרש אני מאמין שאני יכול לנצח, מכבי היא עוד קבוצה שאני משחק מולה, לא אכפת לי מול מי אני משחק אני בא לנצח, הפעם זה לא עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully