וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "החילופים המוקדמים הלחיצו אותנו"

שחקנים במכבי חיפה נשמעו מודאגים מאוד אחרי התיקו בדרבי, שהקטין את הפער מהפועל ת"א ל-3 נקודות. לוי: "יש מתח גדול"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: דורון שטיין

כנראה שמכבי חיפה בכל זאת לא חזרה לעצמה, לפחות בינתיים. הירוקים נראו לא טוב הערב (שבת) בדרבי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בליגה הסדירה וסיימו בתיקו 0:0, שמקטין את הפער מהפועל תל אביב לשש נקודות שהופכות לשלוש בלבד אחרי הקיזוז. השחקנים של אלישע לוי וגם הוא בעצמו נראו מאוד עצבניים לאורך כל 90 הדקות והתקשו לייצר מצבים, כאשר המעט אליהם כן הגיעו יורטו היטב על ידי שוער הפועל אוהד כהן שהיה מצוין.

אלישע לוי: "שיחקנו טוב בשבועות האחרונים"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס לפער שלוש הנקודות מהפועל תל אביב: "המאבק היה פתוח גם קודם. במקום פער של ארבע נקודות יש פער של שלוש, אז זה אותו דבר. איבדנו שתי נקודות יקרות, אני חושב שהכל תלוי בנו. בכל מקרה האליפות תוכרע במשחק נגד הפועל תל אביב. היינו צריכים לנצח היום, ואנחנו צריכים לנצח גם במשחק הקרוב".

לוי נשאל לגבי היכולת הלא מרשימה של מכבי חיפה בשבועות האחרונים, והשיב: "שיחקנו טוב בשבועות האחרונים, בטח מול בני יהודה, אנחנו צריכים להיות יותר שקטים, היו לנו חצאי הזדמנויות, ואם היינו עובדים יותר בשקט היינו מנצחים. יש מתח מאוד מאוד גדול, ואני מקווה שבמשחקים הבאים נעבוד יותר טוב".

גם שי מימון, שמנע את המצב הכי מסוכן של הפועל חיפה, התייחס לתוצאה המאכזבת, לעומת היכולת הטובה שלו. "מחמיא לי מאוד שאני המצטיין בשני המשחקים האחרונים, אבל הייתי רוצה להשאיר את זה בצד ולהתרכז יותר בקבוצה. איבדנו נקודות מאוד חשובות ואני מקווה שזה לא יפגע בנו בהמשך הליגה. הכל עדיין תלוי בנו וזה הכי חשוב. נקווה שנדע לקחת את הנקודות במשחקים הבאים ולהשאיר את הדרבי הזה מאחורינו. קבוצות בליגה למדו אותנו, היה להם המון זמן".

בלם הירוקים התייחס גם לנסיגה שחלה ביכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים. "אני לא מסכים שאנחנו בנסיגה ביכולת, דרבי זה דרבי וזה אף פעם לא משחק קל. בשבוע שעבר ידענו לנצח בעשרה שחקנים, היום היה משחק ממש לא קל ולא הצלחנו לקחת את שלוש הנקודות. זה לא מראה על דעיכה. הדברים תלויים בנו. יש משחק בית מול אשדוד ואני מקווה שנדע לקחת את הנקודות שם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב". מימון לא מוכן לקחת כתירוץ את הקיזוז: "זה טיפה מתסכל, אבל אם בסוף העונה ניקח אליפות מי יזוכר את זה. אם לא אוי ואבוי לנו".

שחקנים במכבי חיפה: "הנקודה שהפסדנו קריטית"

במכבי חיפה ניכרה אכזבה גדולה אחרי המשחק. שחקנים בקבוצה הגיבו על דבריו של אלישע לוי שאמר שהאליפות תוכרע בכל מקרה במשחק העונה בעוד שבועיים מול הפועל תל אביב ואמרו: "היה עדיף להגיע למשחק הזה עם פור של ארבע נקודות. במצב כזה גם אם היינו מפסידים האליפות לא הייתה מוכרעת. יחס השערים שלהם טוב יותר והם מבקיעים יותר משבוע לשבוע. חבל שלא ניצחנו אבל יש כאן אמונה שהאליפות תישאר שלנו, למרות שברור שהנקודה הזאת היא קריטית". אלישע לוי העדיף שלא לדבר עם השחקנים על מנת שלא לעלות את מפלס הלחץ בקבוצה ויעשה זאת באימון.

שחקן בקבוצה הוסיף כי "החילופים היו מוקדמים מדי, החילוף השלישי כבר היה בדקה ה-60. זה הכניס את הקבוצה ללחץ".

אייל משומר נסע מיד לאחר המשחק לבית החולים, על מנת לעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה שלו. השחקן קיבל זריקת וולטרן לפני המשחק ושיחק עם כאבים עזים. מחר יתקבלו ממצאי הבדיקה ואז יתברר האם הוא סובל ממתיחה, קרע או קרע חלקי במיניסקוס. בחיפה מקווים שמשומר לא ייעדר לתקופה ארוכה. אם יהיה מדובר בממצאים לא חריגים, ייתכן שהשחקן ייעדר לשבועיים.

גם בירם כיאל קיבל זריקה לפני המשחק, וזאת למרות שחזר לאימונים מלאים לפני הדרבי. לפני החילוף אלישע לוי טען בפני עוזרו גיורגי דרסיליה כי כיאל צולע ונראה שלכן הוא החליף אותו. כיאל ימשיך להתאמן תחת מעקב של הצוות הרפואי. "זה לא הזמן לפציעות, אבל נצטרך להתמודד איתם", אמר גורם בצוות המקצועי. "יש לנו שחקנים מחליפים מספיק טובים". אפרופו כיאל, עוד לפני שהוחלף אירע עימות קטן בינו לבין בירם כיאל, שהעיר לו על צורת המשחק, אך העניין נשכח במהירה ולחילוף של כיאל אין קשר לכך.

עלי עוסמאן שספג צהוב חמישי במשחק ייעדר במשחק העונה מול הפועל תל אביב. אם משומר לא יהיה כשיר, המאמן יצטרך למצוא פתרון יצירתי כשלא מן הנמנע שגוסטבו בוקולי או אפילו שי מימון יאיישו את העמדה הזאת.

בחיפה הייתה אכזבה מסוימת מסאדאת בוקרי, שבמועדון היו בטוחים שיכבוש בהזדמנות הראשונה שניתנה לו להשלים 90 דקות כחלוץ. עדיין לא ברור האם אלישע לוי יחליט להשאירו בתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דורה: "יוצאים עם הרבה כבוד ויוקרה"

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה: "תתפלאו, אבל אני מרגיש שהפסדתי, כי היינו קרובים להביך את מכבי חיפה בחצי השני. בדרבי הקודם פספסנו את זה על חודו של שער. אנחנו יוצאים מהדרבי עם הרבה יוקרה וכבוד, לא רצינו בשביל הקהל והבעלים להפסיד שני משחקי דרבי בעונה. נתרכז במשחקים הראשונים בפלייאוף התחתון, ניקח את הנקודות וננסה להבטיח מוקדם את ההישארות בליגה".

שוער הפועל חיפה אוהד כהן, שהצטיין במשחק, נשמע קצת שמח, קצת עצוב. "אני שמח שהבאתי נקודה, אבל זה לא ממש עוזר לנו לקראת הקיזוז. אני משתדל לעשות את העבודה שלי כל שבוע ולעזור לקבוצה. מחכים לנו מפגשים קשים בתחתית. לתיקו היום יש ערך מוסף לביטחון של השחקנים. נקווה שהשחקנים יביאו את אותה המלחמה מהיום למשחקים הבאים. אני שמח שהחזרתי את הכבוד לקהל שלנו. היה כיף לא נורמלי האווירה פה היא חלום של כל שחקן שמשחק כדורגל. אני מקווה שלכולם ירד האסימון היום כי מהיום מתחיל מאבק ההישרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully