וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל עכו: מאמצים להכשיר את קאלה

שחקניו של הוכנבוים ינסו לנצל את חוסר העניין של היריבה במשחק (ש', 18:00). גוברת המתיחות בין עיריית ב"ש לברקת

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, נפגשה היום (שישי) עם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ'. מהפגישה לא הושגו מסקנות חדשות בנוגע לעתיד, אך גורם בבאר שבע אמר היום כי: "לא יזיק אם העירייה תשתדל קצת יותר כדי להשאיר את ברקת בקבוצה". מהמועדון נמסר: "הפגישה נערכה ברוח טובה, אך הבעיות נותרו. אין קשר בין אי עמידת העירייה בהתחייבויות לבין החלטת אלונה".בלי קשר, גוברות ההערכות שברקת תישאר בקבוצה.

השוער ליאב לוי קיבל אתמול הודעה להיות מוכן לקראת המשחק מול הפועל עכו (שבת, 18:00) בגלל הפציעות של טברטקו קאלה ודור דווידי, אבל בקבוצה מאמינים שקאלה יוכל לעמוד בין הקורות במשחק מחר. השבוע זכה קאלה לביקורת על כך שלא התאמן אך תורגל כחלוץ ובקבוצה היו שחקנים שחשדו כי השוער מעביר מסר להנהלה, משום שהיא לא האריכה את החוזה שלו. אביתר אילוז תורגל בעמדת המגן הימני על חשבון נדב קידר, בעוד דנילו מוריירה סובל מעומס על שרירי הבטן והוא בספק גדול למשחק. לצד וויליאם סוארז תורגל ראיין אדלי. אוהד קדוסי יחזור לחוד ההתקפה לאחר נתק ממושך עם הצוות המקצועי והוא יפתח לצד ברק בדש.

הרכב משוער: טברטקו קאלה (ליאב לוי); אביתר אילוז, ויליאם סוארס, ראיין אדלי, אופיר דוידזאדה; אייל שן, משה אסולין, דוד רביבו, מאור מליקסון; אוהד קדוסי, ברק בדש.

בהפועל עכו הולכים על התקפה

בהפועל עכו מרוצים מהיכולת בשבועות האחרונים ומקווים כי אותה היכולת תספיק לניצחון על באר שבע. המאמן ירון הוכנבוים ערך אסיפת שחקנים היום, ואמר: "למרות שקבוצות התחתית שאיתן אנחנו מתמודדים ישחקו לפנינו בשבת, אני לא רוצה שתילחצו מהתוצאות. שיחקנו מצוין במחצית השנייה מול פתח תקוה ובשבת אני רוצה שתמשיכו את אותה יכולת. משחק קל ממש לא צפוי לנו ואני רוצה שתגיעו מרוכזים כי תוצאה טובה תעזור לנו בהמשך הליגה".

הוכנבוים צפוי לערוך שני שינויים עיקריים בהרכב. בן מרטין יתפוס את מקומו של רועי דיין, שייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים ושחר סימנטוב יחזור להרכב הקבוצה אחרי מספר שבועות שפתח על הספסל על חשבונו של אדק מ'בה. המשמעות היא שהוכנבוים יעלה בהרכב התקפי יותר מהרגיל במטרה לנצח את המשחק. עמנואל אמנוגאה מחלים מהניתוח ברגלו ונראה כי הוא יחזור לפעילות בפלייאוף התחתון ויעזור לקבוצה במאבקי התחתית.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, איציק כהן, גבע ברקאי, דודי פדלון, בן בנימין, ג'וני טננבוים, איברהים עבדול ראזק, שחר סימנטוב, בן מרטין, אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully