וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - סכנין: יהיה חם. ומגניב?

אחרי המהומות בדרבי הקודם, 500 שוטרים יאבטחו את זה שיתקיים בשבת. גרגורי: "אנחנו מסוגלים וצריכים להישאר בליגה"

בצל אירועי הסיבוב הקודם ותחת אבטחה חסרת תקדים של לא פחות מ-500 שוטרים ו-250 סדרנים תארח מחר אחי נצרת את בני סכנין לדרבי המגזר (שבת, 15:30). גם ללא כל המשמעויות מסביב, המשחק מחר חשוב מאוד לקבוצתו של ג'ון גרגורי שרוצה לשפר עמדות לפני פתיחת הפלייאוף התחתון ולנסות להגיע אליו ממעל לקו האדום.

גרגורי, שכזכור ניצח את מכבי תל אביב בשבוע שעבר, לא צפוי לערוך שינויים בהרכב, אך ביקש משחקניו להתעלם מכל ההמולה סביב המפגש הפיקנטי ולהתרכז במשחק ובמשימה העיקרית - להישאר ליגה. "גם אחרי שספגנו שתי חמישיות ברצף אמרתי שאנחנו מסוגלים וצרכים להישאר בליגה ואני חוזר על כך גם כיום", סיפר גרגורי לקראת המשחק. "במפגש מול קבוצות בסדר הגודל שלנו אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה, ובפלייאוף יהיו לנו חמישה כאלה. אני מאמין שאנחנו יכולים להוציא את המקסימום מ-15 הנקודות בפלייאוף ולהישאר בליגה".

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, אנדרסון ווסט, מרק גורמן, מור דהאן, מוחמד עומרייה, שלומי חנוכה, יניב לוזון, גיא דיין, לוהאב כיאל, תומר חמד.

בלבול: "בואו נציג את היכולת מהשבועות האחרונים"

באוירה חיובית, עם עשרות אוהדים ביציע, סיימה בני סכנין את הכנותיה לקראת דרבי המגזר בשבת מול אחי נצרת. הנהלות נצרת וסכנין היו השבוע בקשר רצוף עם המשטרה, ובשתי הקבוצות מקווים כי המראות מסיום הדרבי הקודם בדוחא לא יחזרו על עצמם. מעבר לכך, בסכנין מקווים להפסד של אשדוד וניצחון של הקבוצה, כדי שאחרי מלחמות תחתית בתחילת העונה תוכל סכנין להתברג בפלייאוף העליון.

ביום חמישי קיימה הנהלת הקבוצה ישיבה יחד עם המאמן מרקו בלבול. הצדדים הגיעו להבנות על המשך עבודתו של בלבול במועדון בשנתיים הקרובות, אך עדיין לא נחתמה חתימה רשמית. אחרי האמון שקיבל מצד הנהלה, קיים בלבול אסיפת קבוצה. המאמן הראה קטעי וידאו מהניצחון של נצרת על מכבי תל אביב בשבוע שעבר ואמר: "צפוי לנו משחק קשה מאוד. נצרת היא קבוצה מאוד מאומנת וממושמעת. המשחק הזה חשוב לנו מבחינה הטבלה וחשוב מאוד לאוהדים, אז בואו נגיע מרוכזים ונציג את היכולת מהשבועות האחרונים".

בצד המקצועי, בלבול לא מתכנן יותר מדי שינויים, מלבד אחד כפוי. חאלד חלאיילה ייעדר מחר בשל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס ככל הנראה באסם גנאיים, כשישנה אופציה שקאדו יעלה בסופו של דבר בהרכב.

בגלל מיעוט הכרטיסים והעובדה שבעילוט יהיו רק כ-200 מאוהדי סכנין, החליטו שחקני הקבוצה בצד מפתיע לשלם על האוטובוסים שייצאו לעילוט.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, באסם גנאים (קאדו), נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully