וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חיפה: הדריכות בשיאה

אלישע לוי ניסה לדרבן את שחקניו. בוקארי יפתח על חשבון דבאלישווילי. משומר כשיר. בלו במקום בן בסט (ש', 17:20, ספורט 1)

אייל משומר, שנטש את האימון ביום חמישי בעקבות מיחושים בברכו, ערך ביום שישי אימון מלא ויפתח בדרבי מול הפועל חיפה (שבת, 17:20, ספורט 1). משומר עבד בדיקה על מנת לבחון האם הוא סובל מקרע במיניסקוס, אך אין עדיין ממצאים לגביה.

שי מימון תורגל במרכז ההגנה והוא ימשיך לקבל קרדיט על חשבונו של ז'ורז'ה טשיירה המורחק. מוחמד גדיר יפתח בצד ימין ויחליף את רפאלוב, כשבירם כיאל, ג'ון קולמה ויניב קטן ישלימו את חוליית הקישור.

שלומי ארבייטמן יפתח ככל הנראה לצדו של סאדאת בוקרי, שתורגל היום על חשבון ולדימיר דבאלישווילי. אייל גולסה שיחזור לסגל הקבוצה ימתין על הספסל.

אלישע לוי אמר: "עבר שבוע שקט אבל לא צריך להירדם. צריך לבוא מפוקסים, תשמרו על שקט אבל למשחק תבואו עם אש בעיניים". בחיפה הדגישו כי אין החלטה לגבי אף אחד מהזרים, וזה כולל את ג'ון קולמה. למרות זאת, נוגע כי בימים האחרונים התנהלו שיחות בין הצוות המקצועי והניהולי בקשר אליו.

יכולתו של בוקארי תיבחן במשחקי הפליאוף ורק אז תתקבל החלטה. בחיפה לא רוצים לקחת סיכון מיותר עם השחקן, משום שהוא עדיין לא קיבל מספיק דקות משחק וקשה לבחון באיזה כושר הוא נמצא. "זאת ההזדמנות שלו להוכיח שהוא ראוי להישאר".

בהפועל פתח תקוה גיששו שוב לגבי ישראל זגורי והודיעו כי הם מעוניינים בו לעונה הבאה. בפתח תקוה אמרו הבוקר: "אם אלישע לוי יסכים לשחרר אותו, הוא יהיה שחקן שלנו בעונה הבאה". זגורי מעוניין לקבל דקות משחק וההחלטה תתקבל בשיתוף המאמן. בלי קשר, בתקשורת הפרואנית מדווחים כי הקבוצה מנהלת משא ומתן עם החלוץ הפרואני, וילמר אליגרה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, מוחמד גדיר, יניב קטן; סאדאת בוקארי, שלומי ארבייטמן.

בלו יפתח במקום בן בסט

עם כ-100 אוהדים שזרקו רימוני עשן ועודדו את השחקנים באימון, סיימה היום הפועל חיפה את הכנותיה לקראת הדרבי מחר מול מכבי בקרית אליעזר. במועדון לא מסתירים את האכזבה מכך שהקבוצה לא הצליחה לסיים בפלייאוף האמצעי, ומקווים כי מחר יפצו השחקנים את אוהדי הקבוצה בניצחון מתוק בדרבי. מלבד זאת, האדומים כמובן גם מקווים שהמשחק מחר לא יהיה הדרבי האחרון בשנים הקרובות, וכי והם יבטיחו את מקומם בליגה בעונה הבאה במחזורים הקרובים.

קפטן הקבוצה, אייל טרטצקי, שהחלים מפציעה ויפתח מחר בהרכב, אמר לקראת המפגש: "ניצחון יהיה שווה לנו רק נקודה ותיקו יהיה כמו הפסד בגלל הקיזוז. אם נעשה מחר תוצאה טובה זה ייתן לנו דחיפה מוראלית גדולה לקראת המשך. במשחק אחד הכל יכול להיות. אני מאמין בקבוצה שלנו ואנחנו יודעים מה לעשות מחר".

שלומי דורה, שלא צפוי להמשיך בעונה הבאה בתפקיד, יערוך מחר מספר שינויים בהרכב. אושרי רואש ישוב להרכב במקומו של חי בן לולו הפצוע, ומשמעות השינוי היא שעודד אלקיים יוסט לעמדת המגן הימני ורואש ישוב למרכז ההגנה. בקישור יעלה רן אבוקרט במקום הישאם כיוואן ובחוד ההתקפה יחזור ירו בלו במקומו של עדן בסט.

הרכב משוער: אוהד כהן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, רן אבוקרט, ערן לוי, אמיר אבו ניל, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully