וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "הוכחנו שחזרנו לעצמנו"

איתן נוח

8.4.2010 / 22:55

הפורוורד שאב ביטחון מהניצחון של מכבי ת"א על בני השרון. פיני גרשון: "אנחנו מצפים שהשיטה של לוזון תעבוד גם בכדורסל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 72:83 את בני השרון במחזור ה-20 של ליגת העל, ושמה מאחוריה את האכזבה האירופית פחות משבוע אחרי ההפסד הכואב בבלגרד שהדיח אותה מהיורוליג. הצהובים לא התכוונו להיגרר למשבר גם בזירה המקומית ולא נתקלו בהתנגדות חזקה מדי מצידם של האורחים מהשרון, וגיא פניני בערב קליעות טוב של 26 נקודות דאג לשמור על פער בטוח לאורך כל המשחק בדרך לעוד ניצחון קל.

בסיום התייחס פיני גרשון דווקא לשיטת הקיזוז של ליגת העל בכדורגל ואמר: "אנחנו מצפים שהשיטה של לוזון תעבוד גם בכדורסל. אנחנו בשישה-שבעה ניצחונות הבדל על היריבות שלנו ואנחנו צריכים להלחם עוד חודשיים בשביל להלחם על האליפות, זו שיטת ליגה בהתגלמותה. מה זה משנה מה אני אגיד? אבנר יקשיב לי? נצטרך לקחת את האליפות גם ככה".

פניני הוסיף: "לקח לנו איזה שתי דקות להיכנס לקצב ואני חושב שהצגנו כדורסל טוב היום אחרי ההפסד בפרטיזן הייתה קצת ירידת מתח, תחושה של אכזבה באימונים, אבל היום הוכחנו שחזרנו לעצמנו. כל קבוצה שמגיעה אנחנו מכבדים אותה, ומתכוננים אליה. עוד שני משחקים נגמרת העונה הסדירה ומתחיל הפלייאוף ושם זה הדבר האמיתי. המטרה שלנו היא לקחת אליפות".

המאמן המפסיד, דן שמיר, אמר: "היה משחק חד צדדי לכל אורכו. מכבי שמרו על מרחק סביר, אנחנו לא הצלחנו לפתח משחק טוב. צריך לתת למכבי קצת הרבה קרדיט שהם הצליחו להוציא אותנו מוקדם ממשחק ההתקפה שלנו עם קצת לחץ במקומות הנכונים. להם זה היה משחק חזרה לשגרה. הייתה לנו הזדמנות ולא באנו לקחת אותה".

פי ג'יי טאקר, שהוביל את בני השרון עם 25 נקודות, אמר: "ידעתי שזה יהיה קשה. אנחנו שיחקנו נגד קבוצה שכמעט הייתה בפיינל פור של היורוליג. יש להם קבוצה מאוד מוכשרת. לא הצלחנו לעצור אותם במתפרצות. לא עשינו מה שרצינו בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully