וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה בבאר שבע

דודו עזריה

8.4.2010 / 15:39

הפאסיביות בשאלת ברקת הורגת את דודו עזריה, שבין רפרוש לרפרוש מציע לשקול את מודל הבעלות הגרמני. לטובת הבריאות של כולנו

כמעט שלוש שנים עברו מאז הימים בהם גרנו מחוץ לבניין העירייה. כסוסי ציפורניים, מרוטי עצבים, נעים בין ייאוש לתקווה. בין טלפון מלשכת ראש העירייה על כינוסה של מסיבת עיתונאים חגיגית לביטולה. עם המזל שלנו, ליברפול בדיוק קנו את יוסי בניון ועכשיו מתקוטטים על הכסף שמגיע להפועל באר שבע. כמעט שלוש שנים מאז, והנה, לפחות וירטואלית, אנחנו חוזרים לבניין העירייה בציפייה דרוכה לפגישה שתתקיים או שלא בין אותם גורמים בדיוק: ראש העיר ואלונה ברקת.

מאז חזרנו לליגת העל, הבטחנו עוד עונה בליגת העל, אבל הערפל חזר ודומה שאף החריף. אוהדים חסרי מנוחה מרפרשים עצמם למוות, קוראים על התעניינות במליקסון, חושבים איך הייתה נראית העונה הזו בלי המאור ונהייה חושך בעיניים. בינתיים אנחנו נתלים בפייסבוק, אולי איזה מקור שמקורב לחדשות של 20:00 יספק מידע על השאלה האם תתרחש סופסוף פגישה בין ברקת לראש העירייה, ואולי לאחריה אפשר יהיה לשחרר את הבלון הזה בבטן. חשבנו שעברנו כבר את העניין הזה לפני שלוש שנים, חשבנו שהעניינים הסתדרו אחרי הפגישה הקודמת לפני שנה בדיוק.

חוסר הוודאות הזה, מאז מסיבת העיתונאים של ברקת, מתסכל. תחושה שאנחנו בעיצומו של משחק פוקר בין ברקת לדנילוביץ' (למי שלא הבין עדיין – מדובר באיש היחיד אולי שיכול לחלץ את כולנו מהפלונטר), ולא שיש בעיה עם פוקר, כל זמן שלא משחקים אותו על הקבוצה שלך. אבל מה שהכי, אבל הכי מתסכל, זו ההבנה שבעניין החשוב הזה אנחנו בסך הכל גורם פאסיבי. אלא אם רפרוש נחשב למשהו אקטיבי.

בעידן הבעלות הפרטית, תחושת הפאסיביות הנוראה היא לא רק שלנו. אין איזון בין הגורמים השונים. תעברו על קבוצות ליגת העל לרגע ותראו כמה מהן החליפו בעלות (ויותר מפעם אחת) בשנים האחרונות: מכבי תל אביב,הפועל תל אביב, הפועל רעננה, שלא לדבר על הפועל פתח תקווה ובית"ר ירושלים. תסתכלו על נתניה, הפועל כפר סבא ותבינו את ההרגשה בבאר שבע.

הסוגיה הזו חייבת לעמוד בראש סדר העדיפויות של ההתאחדות לכדורגל, הרבה יותר ממבנה הליגות או זהותו של מאמן הנבחרת. במקום לבדוק מאמנים גרמניים, הרבה יותר חשוב לבדוק את מודל הבעלות הגרמני האוסר על הבעלות הפרטית לאחוז ביותר מ-49 אחוזים. נשמע טוב, לא? אולי המשבר הזה הוא ההזדמנות של אוהדי הפועל באר שבע להיות פחות סטטיים, להתאגד בעמותת האוהדים שמנהלת את קבוצת הכדורסל ולקחת את עתידם בידם. ואם אפשר, ביחד עם ברקת, אחרי שהיא תיפגש ותסגור עניינים עם ראש העיר. ואם לא, לפחות לא נהיה תלויים באוויר.

זוטות

מילא שברק בדש מתרוצץ עם נעליים צהובות, זה עניין שלו וזה כנראה מפריע רק לי. אבל מי לעזאזל אישר תלבושות כל צהובה לקאלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully