וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: משומר בספק לדרבי, עוסמאן וגדיר בהרכב

8.4.2010 / 12:39

המגן נטש את האימון ויעבור בדיקה בשישי. בימים הקרובים תתקיים שיחה בין אלישע לוי לחרזי כדי לקבוע את אופי הרכש

בעקבות הידיעה אתמול (רביעי) על ההתעניינות של מכבי תל אביב בגוסטבו בוקולי, אמר גורם בצוות המקצועי של מכבי חיפה: "רק בסוף העונה יוחלט מי ישוחרר ומי לא", כשהכוונה היא גם לגבי הקשר האחורי ג'ון קולמה, שהוזכר אתמול כמי שמבוקש בבני סכנין.

בחיפה טוענים כי הם לא מתעסקים כעת בעונה הבאה, אך בימים הקרובים צפויה שיחה בין אלישע לוי לאלון חרזי בנוגע למדיניות הרכש, וייתכן שחרזי יתבקש לחפש קשר אחורי ברמה גבוהה. בחיפה כבר הבהירו כי הם מרוצים מקולמה, אך ייתכן שיחפשו קשר זר ברמה גבוהה יותר כדי לשדרג את הקבוצה במקרה שתשחק בצ'מפיונס בעונה הבאה.

אלישע לוי תירגל היום באימון תרגילי ריכוז מול השער והגבהות מהאגפים, הנעת כדור ומשחקוני לחץ. אייל משומר נטש את האימון בעקבות מיחושים בברכו ועדיין לא ברור אם ישחק בדרבי וממה הוא סובל. רק מחר הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה.

במידה ומשומר לא יהיה כשיר, עלי עוסמאן יחליף אותו. שי מימון תורגל במרכז ההגנה ובחיפה בטוחים שישמור על יציבות גם במחזורים הבאים. מוחמד גדיר צפוי להחליף בהרכב את ליאור רפאלוב המורחק, כשלצידו ישחקו בירם כיאל, קולמה ויניב קטן. שלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלישווילי צפויים שוב לפתוח בחוד, למרות שאלישע לוי תירגל לסירוגין את דבאלישווילי ואת סאדאת בוקארי. אייל גולסה יחזור לסגל הקבוצה, כמתוכנן, לאחר היעדרות ארוכה. פחות מ-2000 כרטיסים, מהם 700 לאוהדי הפועל חיפה, נותרו לדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully