וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "יש לנו רצון לתקן את העונה הזו"

דור בלך

8.4.2010 / 12:21

בלם בית"ר ירושלים התייחס באימון הקבוצה לקרבות החשובים נגד שתי התל אביביות: "כולם יודעים מה המשמעות של מקום שלישי. זה רק מעיר את מכבי תל אביב שהיא ברצף הזה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בצל הדברים של מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, אתמול (רביעי), שבה הבוקר הקבוצה להכנות לשבוע תל אביב בו תיפגש בתוך שמונה ימים פעמיים עם מכבי תל אביב ופעם אחת עם הפועל תל אביב. עם זאת, בקבוצה מנסים להתרכז בכל פעם במשחק הקרוב ולא לחשוב רחוק מדי על מנת להגיע בריכוז מלא לכל מפגש.

"אני יודע שיש באופק את המשחק מול הפועל תל אביב בגביע, אבל אי אפשר להגיד איזה משחק יותר חשוב", הסביר בלם הקבוצה שמעון גרשון. "שני המשחקים מאוד חשובים ולפעמים אם אתה טוב במשחק אחד, אז אתה טוב גם בשני. כולנו יודעים מה המשמעות של מקום שלישי, שזה קודם כל הליגה האירופית, והשנה זו מטרה מבחינתנו מכיוון שבעונה שעברה לא היינו יכולים להשתתף במפעל הזה".

"המשחק מול מכבי בשבת מאוד מאוד חשוב", המשיך גרשון. "יש לנו רצון לתקן את העונה הזו. אנחנו רוצים להגיע למקום השלישי, שזה מקום ריאלי מבחינתנו והמשחק מול מכבי זו הזדמנות טובה להגיע לפלייאוף מהמקום השלישי". הפסד או תיקו, והמשחק של בית"ר בשבוע הבא יהיה בבלומפילד. במקרה של ניצחון, בית"ר תארח את מכבי תל אביב בטדי.

"מכבי תל אביב קבוצה טובה שהפסידה במשחקים האחרונים וזה רק מעיר אותה לקראת המשחק הזה", הוסיף גרשון. "היה לנו מאוד קשה איתם בגביע בטדי, מצפה לנו משחק לא קל, יהיה קרב טוב על המקום השלישי, ובהחלט הולך להיות מעניין".

הבלם הוותיק התייחס גם לביקורת שספגו אמש ממאמנם על יכולתם, אבל העדיף לראות את הצד החיובי. "עשינו ריצה של כמה ניצחונות ובאמת היה שיפור ביכולת של הקבוצה. במשחק האחרון הייתה קצת ירידה ביכולת של השחקנים, אני רק מקווה שהגרף שוב יעלה, כי אנחנו עומדים בפני שני משחקים קריטים בשלב הזה של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully